Lite efter med bilder å sånt...

I torsdags visade sig vårsolen riktigt.
Så underbart, kunde då för första gången
i år öppna fönster nr 2 av 5 i mitt orientaliska rum.
Låg naken i solen med min svalkande smothie.
I fredags var jag ute å sprang för första gången i år,
hur skönt som helst, blev en tur idag med.
 

Lägger in några bilder från min födelsedag då Daniel
tog mig på Big Comedy å Folets Hus.



Dagen efter var det fika, midag och fest som gällde.








Dagen har mest gått åt till att sitta med Catrin
å kolla sista minuten resor,
på torsdag får jag mitt pass;)

Kommentarer
Postat av: Grete

Kul att du börjat uppdatera bloggen lite oftare! Oooh, ett pass? Vart blir det du åker då? Nånstans vramt säkert.. Din lilla jäkel ;)

2008-04-22 @ 11:06:22
URL: http://grete.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0