5 av 6.

Fy fan vad jag är syndig, fy fan vad jag har syndat,
du anar inte.
Hade det funnits en bikt i närheten hade jag
fan biktat mig.
-----------------------------------------------------------------------
Har festat 5 dagar av 6 möjliga på stråket.
Senaste veckan har tiden bara gått åt till att
dricka vin, stråka, underhålla killar, sova, jobb.
Å nu börjar det om igen 3 (4)  dagar till antar jag,
Urkult here I come!

Nu måste jag packa, see you.





(Hade jag haft myckat pengar hade jag bjudit/tvingat
med min vackra Renée ochså)

Kommentarer
Postat av: Minna

Gud vilken enormt smickrande bil på mig haha!

2008-07-31 @ 12:07:24
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0