I´m trying here...

Det blev alltså Ikea igår,
jag körde min vita bil med Minna å Emma i.
Skulle egentligen köpa sängbord med hade
nog redan innan i smyg bestämt mig för
det svindyra på mio.


Okej, en säng har två sidor, men bara för
det behöver jag ju knappast två sängbord.
Jag är själv nu å planerar att ha det så ett
skapligt tag framöver så jag behöver bara ETT
sängbord till mig själv.
Köpte iaf en hylla till badrummet, har just satt ihop den.
Köpte fler cocktailglas då de flesta gamla har gått sönder plus
att jag behöver dom till Sex and the City kvällen då det blir
cosmopolitan;)
Köpte assietter, snygga gardinstänger, gardiner,
vaser, växter m.m.


Har även beställt en golv lampa till vardagsrummet,
gardner, sänglampa m.m.


I förra lägenheten hade jag inget behov av att köpa en massa
för att trivas, där tog man steget in å sen älskade man den.
Men då hade jag han som fick mig trivas, och lägenhetens färger
och storlek gjorde sitt.
Nu måste jag lära mig gilla mitt boende och situation,
blir lätt att det blir mycke matriella ting...


Nu: glass och nerladdade säsong 3 av Sex and the City.

Kommentarer
Postat av: Jossan

snygg lampa, har en likadan jag! :) Kram

2008-07-02 @ 10:58:58
URL: http://tensby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0