Bakarstuga.


Nyttiga dinkelvåfflor med ångkokta äpplen
och kanel, skivad banan och lätt yoghurt
har varit vår frukost hela helgen och kommer fortsätta så,
så himla gott och man blr inte hungrig direkt som efter mackor.
Daniel har gjort uppigande fruktdryck med mixad banan, kixi och juice.

Igår jobbade jag först på guldfynd sen bakdag hos
svärmor. Även lunch, middag och fika.
Nikita var så duktig hela dagen/kvällen.
Mysigt.


Hade ingenanning om att Daniels yngsta bror var
en jäkel på kort. Gjorde en massa trix som var helt otroliga,
alla gapa och hade ingenanning om hur han gjorde.
Daniel höll i ett kort sen va det ett annat, hur gick det till?
Så kul att se han glänsa då han alltid varit den tysta tillbaka dragna
medans han nu mognat och tar plats.

Daniels andra bror Christian blir snart pappa, jätte spännande.
Marielle börjar få mage nu men ändå inte SÅ stor, ska ju ändå
få i mitten av Januari. Var så roligt å se alla små kläder de köpt
och myspys för bäbisen. (Jag hoppas på en flicka)

Ja.. så var det önskelistan ni ville ha ja...
*Resecheckar
*ny fårfäll från Ikea
*Almenacka där man skriver ner väder varje år (Renée)
*Presentkort på Gina Tricot
*Smycken i guld
*Disney TP spelet
*Päroncongac
*Hundtrimmer
*Trilogin "Pirates of Caribbean"
Har önskat mig Naomi parfym av Daniel men önskar mig
Vanilla parymen med lotion ochså (presentförpackning finns på Åhléns)
Mamma å bror har en liknande list så spara kvittorna!!
Jag längtar så till på söndag, 1:a advent då ju,
å då blir det till att pynta!
Tänkte ha glögg bjudning men det verkade som
att alla hade fullt upp, tror det blir 2:a advent lr nåt.

Nu ska jag baka snickerskakor och muffins.

Ses.

Kommentarer
Postat av: Minna

Ser fram emot fika och umgänge! XOXO

2008-11-26 @ 06:38:27
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0