Värme en kall kväll.

Igår när jag kom hem så möttes
jag av blommor på handtaget.
Gick in och sveptes av värme och kärlek.
Tända ljus i hela vardagsrummet, doft från votivljusen,
svart körsbärsträdgård.
Nikita var trött och somnade medans Daniel
bjöd på mitt favorit vin och chokladfonde med frukter som
mango, kiwi, apelsin, banan (grape) Lyssnade på playlist
med varderas favoriter och
och såklart vår låt Ordinary people med John Legend.



Vi myste och pratade ett bra tag fast båda skulle upp tidigt,
vi la oss i soffan för att somna till en film med Marilyn Monroe,
Niagara.
Vaknar vid två av att filmen var slut, gick ut med Nikita
sen blev det sängen.

Kom nyss hem från första dagen på mitt andra jobb,
går just nu bara brevid, som personlig assistent på Timmervägen.
Känndes jätte bra, kan verkligen se mig med det,
plus att dom som jobbat innan har kunnat ta med sig sin hund;)

Väntar lite smått på att Daniel får rast så han kan ringa,
tänkte kanske sova lite, jobbar sent ikväll, kanske ska
ge Monroe filmen ett nytt försök, har lite svårt för
gamla filmer, men Daniel tyckte den verkade bra(?)
Eller så blir det GossipGirl, as always.

Åsa var hit igår(!) Ska til hackås å hälsa på henne
på måndag innan hon åker på sin 3månaders resa över världen.

Tjejer, ses imoron lördag?

Xoxo.

Kommentarer
Postat av: bacardiraz

fiiint!!=) kramiz)

2008-10-03 @ 13:40:08
URL: http://bacardiraz.blogg.se/
Postat av: Emma

2008-10-03 @ 16:11:24
URL: http://banditqueen66.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0