Ljusa stunder i mörkret.

Söndag-kollegadag.
Började att vi alla åkte på avslutnings bingo
på Vitgården, 3 timmar bingo, Robban vann 600kr.
Åkte hem en snabbis för att duscha å hämta Janne.
Färden gav sig av till Slandrom där kräftkalas väntade.





Vi spelde Wii till tidiga morgonen, jag vann X antal gånger
på bowling trots att jag aldrig spelat det förut på Wii.
Nikita var kaxig mot dom stora hundanra men övrigt
gick det bra med henne.
Vi sov alla över och åt dunderfrukost av rester dagen därpå.


Dagen efter åkte jag till Åsa å var där exakt hela dagen,
åt middag där å myste med Nikita.
På kvällen överraskade jag Daniel, hämtade han från jobbet
och åkte till Max.
Ikväll åkte tränningsjackan på, jag å Nikita har varit å
gått en rikig kvällstur.*skönt*
Vill helst gå i skogen,
är less på asfaltsvägar, de är inte lika mysiga,
gick i elljusspåret ikväll, flera såna turer blir det.
Men saknar rötterna som kommer upp ur marken,
trädstumparna, myrstackarna, kurviga stigar, kottarna å löven.
Har en liten skogsrunda men inte nog lång, tips?
Det är när hon går så duktigt i koppel och lös som
ikväll, som man älskar henne lite extra.

Saknar Daniel ikväll trots att vi var tills han åkte på jobbat kl 16 idag.

Nu ska jag mysa ner mig i soffan.
Ses.

Kommentarer
Postat av: johanna

Tack för den fina kommentaren!! :)

Det är ju så härligt att gå i skogen, önskar att man vågade sig ut i iallafall eljuspåret här. Plocka kottar med William och sånt men här finns det mycket björn, eller har funnits iallafall så här vågar man sig inte ut!! Hur har du det nästa vecka? Vi skulle ju ha försökt träffats nånting?.. Nu ska jag vagga Saga en stund, ihopp om att hon somnar så jag får sova ;) kram på dej!

2008-10-07 @ 22:22:54
URL: http://mamijs.blogg.se/
Postat av: Renée

Hej gumman. Skulle vi åka och hälsa på Johanna nåt?

Kram

2008-10-08 @ 07:57:15
URL: http://r85.blogg.se/
Postat av: Linnea

vad liten o go hon verkar nikita! är hon en liten ras så hon kommer förbli mini? en väldigt mkt Zandra-hund om jag får säga det själv! =) kram

2008-10-08 @ 08:35:10
URL: http://jagmittmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0