Autum

Söndag som den är bäst.
Efter att vi vaknat ur vår halvbakis tillvaro
åkte vi ner på stan å åt brunch på Törners.
 

Även om sommaren är min favorit å även om
jag hatar kyla, även om jag hatar klumpiga vinterkläder å
även om jag älskar solen så kan jag inte låta
bli att detta år tycka att hösten är mysig.
Att klä på sig vantar, halsduk å mjukisbyxor
för en tidig tur med Nikita, se de vackra färgerna
i träden och bli rosig om kinderna.
Våra höstpromenader är verkligen sköna.
Längtar inte efter vintern men längtar faktiskt till julen.


Sweet.

Kommentarer
Postat av: Renée

Sköna bilder :)

Jag och Mikee bokar gärna plats i din bil på lördag.

Puss

2008-10-14 @ 23:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0