Dagen då saker orkades med...

Helgen flög iväg.
Drack rött vin med tjejerna + Daniel och Ted
på fredagen, kollade när dom spelade giutar hero, spelade
uno och singstar.
Jobbade lördagen, trött som jag var,
men vi kollegor bestämde oss ändå att gå ut.
Vi kollade huset och the rock, gott med VITT vin, trevligt.
På söndagen åkte vi kollegor + Daniel å Nikita till min chef i
Slandrom, hon är sjukskriven sedan 3veckor.
Började spela ett sällskapsspel som var jätte
intressant/roligt, jag vann;)
Ticket to Ride, Europa. Ska låna det nåt och spela med tjejerna.


Idag har jag: städat på toan, slängt och ordnat med saker,
gjort avfärgning på delar av mitt hår,
tvättat två tvättar, gått långpromenad med Nikita, ringt FK, bakat
nougatrutor, solat solarium, sett Desperate,
gjort ett prov på Polkagris-parfait som jag tänkte bjuda på
i helgen, gjort chilikassler med svart ris, lyssnat på
Lady Gaga´s album, nu Desperate igen.

Längtar tills på lördag, dels för födelsedagen men mest för
att träffa alla vänner.
Har sparat min dricks på jobbet ett tag tills dess så jag kan unna
mig både, fördrink, förrätt, vin, varmrätt, vin, kaffe drink, lr nåt;)

Snart bara en månad tills vi åker,
jag hjärta Daniel.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Leonard

Hallå :D Hur är det? Gjort idag då?

Har skrivit ett inlägg nu igen, har även en liten poll på bloggen! Läs gärna! :)



Ha en trevlig kväll! :)

Leonard

2009-04-08 @ 21:15:23
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0