Reservdel till 7373?

Igår kom solen fram, då mös jag å Grete med hundarna
på planen lääänge, riktigt skönt.

Jag har haft samma typ av mobil i tre
år och älskar disignen, innehållet och själva mobilen.
Hade gold två år och nu broonze i ett år.


Har ingen anning om vilka mobiler som finns
eller vad dom kostar eller innehåller. Kollar inte reklmen
som kommer i brevlådan och lyssnar inte på mobilreklamer
på TV.n. Så förstå min förvirring nu när jag gett
mig ut på mobiljakt.
Jag har tappat baksiden på min mobil så batteriet kan
lätt lossna, oh nej, jag vill inte tejpa. Så om ingen har
reservdel till denna sort så blir det en ny.

Men en det jag missat är att alla verkar böja bli med
touchscreen, vet inte om jag är så possetiv till det,
få se..
Anting denna s5230

Eller T480


Hade nästan bestämt mig då jag
hittade denna goding i T480


Jag vet inte.. vill helst ha min baksida till min
nuvarande.

*Min sminkväska är borta sen måndag
*Imoron åker bror till Alanya (jag vill ja med, har pengar men
ingen att resa med :/ )
*Längtar tills Maria å Ronny flyttar in
*Ledig lör o sön

TTNY

Kommentarer
Postat av: Denice

Linnet har jag köpt på We här i stan och japp, jag såg det du skrev om lword. Jag kollade upp på sidan du tipsade om, och det fanns rätt många säsonger där, så kan ladda ner =)



Angående mobilerna, så tycker jag mobil nr 2 =) T480. Men detär väl för att jag är galen i rosa ^^

kram

2009-08-20 @ 23:35:54
URL: http://dnajz.blogg.se/
Postat av: mary

Ohyeah snart flyttar vi in. Maria läääängtaaaaaaar!

2009-08-22 @ 01:12:21
URL: http://astoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0