Sexy lesbian.

För två år sedan började jag och andra i min
närhet börja kolla på underbara serien Lword.
Det fanns då 5 säsongen ute och 6:an skulle komma.
Laddade hem alla 5 säsongerna och såg alla avsnitt
utom det sista, sista, ville inte att det skulle ta slut, så ville
inte se det sista. Nu har säsong 6 leget utan sen i Januari
tror jag och laddade hem den i våras. Började alltså
om från säsong 1 till säsong 6.

Nu har jag sett allt, nu är den alltså slut, slut, 
kommer inge mer.
Lword handlar inte bara om att nästan alla i serien är
lesbiska och deras försök att få rätt i samhället utan om
vanliga saker som drömen om ett barn,otrohet,spel,
skratt, svek, karriär, sex, beroende.
Serien visar intima sexscener och mycket svordomar,
men serien känns så mer verklig än dessa grey´s och desperate.

Alla avsnitt börjar på bokstaven "L". Slutet slutade såklart inte
"lyckliga i alla sina dar", typiskt Lword att inte gå samma väg
som alla andra serier.
Älska denna serie, börja se den idag, kille som tjej, bi som hetro, lesbisk som gay!



Fick ju Sex and the city boxen av brorsan och den är
snart avklarad, första skivan på säsong 6 nu. Serien var 
nice att se hela från början igen.


Har hängt med Daniel på polis serien
The Shield, det är skit bra. Handlar bl.a om korrupta
poliser, jakten till toppen, knark, svek, pengar.


Jag är inne i en seria period, inte följa på TV:n
utan att man kan kolla säsong efter säsong.
Har sett GossipGirl, inte alla avsnitt men jag orkar inte
den serien just nu, har sett grey´s och desperate,
lipstick jungle och har nog sett dom flesta Cold Case och
Vänner på tv:n. Lost har vi ju alla säsonger utan
den som går nu men den kommer till jul. 
Daniel har börjat köpa säsonger av
Oz och Sopranos men det går väldigt sagta.
Ge mig förslag på serier, eller boxar ni vet finns.


Konstig dag i dag,
större delen ösregn, sedan solsken.
Var ute på en duktigt lång promenad
i regnat idag med Nikita, sen nu ikväll
tog vi en joggingrunda i elljusspåret,
riktigt skönt.
Nu kom Daniel hem från träningen så nu blir det
In to the wild tror jag... eller The Shield för det är så
jävla spännande just nu...;)

Ses.

Kommentarer
Postat av: Anonym

CSI!!

2009-08-18 @ 21:10:48
Postat av: Linnea

Jag har "skärgårdsdoktorn"-boxen om du vill låna. har plöjt igenom den 2 gånger och jag bara älskar den! :)

2009-08-18 @ 22:07:36
URL: http://ietthus.blogg.se/
Postat av: mary

Gud jag ÄLSKAR Shane i Lword!! Kommer ihåg första gången jag såg ett avsnitt, då tänkte jag "helvete vilken snygg kille" du kan ju ana vad förvånad jag blev sen när han hade tuttar. Då tänkte jag "HELVETE vilken sexig tjej" sen var jag kär. Wi!

2009-08-19 @ 17:02:08
URL: http://astoria.blogg.se/
Postat av: Z

Till M: Du jag å Emma blev typ ochså kär i Shane, hon är så klockren genom hela serien.

2009-08-19 @ 20:26:38
Postat av: Dempa

vart kan man ladda ner Lword? hittar bara säson 4 på piratebay...

2009-08-19 @ 22:49:27
URL: http://dnajz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0