Enjoy the game!

Imorse när jag å Nikta var ut på vår långpromenad så
sken solen, nu ligger det ett mörkt moln ovanför oss.
Nikita löper äntligen! Har läst att dom löper första gången
kring 6-8 mån, nån annan sa 7-9mån.
Var helt säker på att hon redan hade löpt fast det inte märktes,
men hon löper och det märks.
Hon röt till som fan åt Ludvig i förrgår när jag å Grete släppte
dom på kullen, har hittat nån fläck här å där, hon är extra gosjuk, extra
matte gosjuk tror jag. Sötunge.


Har bestämt mig nu för att börja träna på Stepin badhuset.
Ja jag vet, ännu ett kort man bara kommer använda ett
halvår men det må så vara då. Ska ta över ett kort så jag slipper
inträddes avgiften på 800kr.
Simtränade när jag gick gynasiumet och har längtat den
träningsformen länge, spännande med gruppträning aqua,
relax, gym, gruppass, m.m, plus att Anneli tränar där;)
Måste ändra min matvanor då egna burgare, ingen frukt, Max,
korv, inga grönsaker, ketchup, nudlar m.m har blivit vår vardag.
Och detta är inget skit att samhället vill att vi ska träna å vara smala
utan jag å min egen hälsa. Jag vill må bra, tappa några kilon men
framförallt få balans med magen. Den krånglar nästan varje dag
och samarin har blivit min vardag. Vet att min mage är känslig och
klarar egentligen bara fisk, kyckling och vegetariskt. Har vetat det
länge men ändå gör man såhär... Ne. nu är det dags!
Kul ska det bli!

Grejen är bara den att jag har haft min baddräkt
sen jag var 12år... ja jag vet det är... konstigt.
Nu har det iaf blivit ett litet, litet hål på rumpan så jag antar
att den har gjort sitt. Hittar dock ingen på nätet för alla är
jätte dyra, eller så är dom jätte urringade eller halterneck.
Vill ha en vanlig, måste väl kolla nåt nere på stan.



Anneli har kommit in i en spelperiod och jag är inte sen
att haka på, inte heller Renée. 
Så nu har vi bestämt att det blir den nya grejen
här på timmervägen. När Ronny å Maria flyttar in så ska vi
inviga ett nytt spel som Anneli har köpt, tror det är jätte kul.
Innehåller spel på hästar, keno, poker, roulette.
Jag är på väg att köpa TP Disney, ja jag vet, det är svårt
och så men vi är  alla uppväxta med olika figurer så det finns
alltid nån som kan nåt.  Sen blir det "Ticket to Ride".

Nu vet jag inte om Maria å Ronny är en spelmänniskor men vi har
bestämmt att det blir många, långa spelkvällar framöver,
Grete å Ludvig kommer nog ochså komma förbi en å annan kväll;)
Alkohol behöver inte vara inräknad för
ingen ska kunna säga att dom inte kan komma för att dom inte har råd.
Åhh, ser framemot det jätte mycket! Tips på spel?


Nu----> avocado och räk macka å The Shield.

Ses.

Kommentarer
Postat av: Madde

jag vet att jag jobbade där.. men du vet nog inte varför jag skrev så heller..

Efter en veckas helvete som alla va på mig, och inte bara på bloggen utan facebook kom de riktiga jävelskaperna..

Efter att få läsa sånt 6-7 gånger dagligen så blir man förbannad och skriver hårt mot personer

2009-08-29 @ 00:51:08
URL: http://neens.blogg.se/
Postat av: johanna

svar på kommentar.

Nej min telefon har gått sönder :( hittar ingen begangnad heller så jag får vara utan ett tag till :( fasen vad synd! Tack för att du tänkte på mig =) kraaaam

2009-09-01 @ 16:20:49
URL: http://mamijs.blogg.se/
Postat av: johanna

Tack för tipset, ska kolla på en gång!:)

2009-09-01 @ 21:00:37
URL: http://mamijs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0