Kalas utan kräftor.

Blev inge kräftor i lördags men kalas
blev det allt.
Efter att ha spenderat hela dagen med faboluse-My
så svidade jag om hemma och tog mitt vita vin till Anneli,
dit Renée ochså kom. Sedan kom My och hämta oss, åkte till
lägenheten hon bor i här uppe och drak lite mer medans hon bytte
om ca 3gånger.
 

Väl nere på stan skulle vi hem till hennes ragg sedan kvällen innan,
lägenhet mitt i stan, bodstadsrätt så klart, hur fint som helst.
Där var Oscar från förr och en kompis till en gammal klasskamrat.
Trevligt trevligt, blev sent till krogen, tror vi gick kring tolv,
men det va kul dom två timmar vi hade ute!












Måndag idag, min dag.
Mina gardiner och söta mini-blender/mixer kom idag
från Jotex. Städat, bytt gardiner, kollat på SATC,
 ville göra smothie men hade bara banan, storhandla imorn.



Idag lyssnar jag på Lykke Li-Little bit.

TTYL

Kommentarer
Postat av: Mary Elle

sv; jag har ingenaning när vi ska uppträda. vet bara att det börjar 16.00 :P

2009-08-27 @ 07:25:27
URL: http://missweed.blogg.se/
Postat av: Rymd Blomman;) :)

Åhhhhh...!!:D

Hur fick du till den där HÄFTIGA och sweeeta grööna ljuset under sängen din? :p

Ser gryyymt schysst ut ;)

2009-09-01 @ 11:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0