Dansdrottningarna;)

Jag å Anneli hakade på Annelis kompis Emma
igår på dans, det var riktigt roligt.
Emma bjöd oss på tacos innan å vi drack vin å snacka en massa,
massa flams blev det ochså.
Det var jätte lång kö in, och jätte mycket folk,
det var tydligen nån julavslutning så alla dansmänniskor var där,
det hade jag å Anneli missat.
Trodde jag å Anneli skulle stå mest i baren och inte våga
så mycke mer men när vi tog ett steg ut på dansgolvet
så blev vi båda uppbjudna direkt och sen höll det på så.
Riktigt kul, oozen i baren smakade riktigt gott ochså;)



Ikväll har vi klätt granen och pysslat på lite. Har köpt en julby
som blinkar i alla möjliga färger, en tomte i släde roterar över byn,
och nej, det är inge jesus lr gud inblandat,
det va de första Daniel fråga.
Den är iaf jätte fin.



Det är dags för mig att se Avatar känner jag,
dom som ha sett den tycker den är jätte grym.
Jag kommer gå på den veckan efter jul,
då börjar man bli ledig och kan hinna med sånt.

Och sen den 26e februari är det Magnus Betnér,
Livets Ord, på Folkets Hus kl 20.00, 225kr. Den som vill hakar
på, vi tänkte få ihop ett gäng.
Jag å Daniel går vilket som så vi beställer biljetterna imoron,
sen Simon å Anneli tror jag har bestämt sig.
Så nu är det bara för Renée, Mikee, Emma, Denice,
Minna, Diana,EmmaT, Magnus+flickvän,Marielle, Grete,
Ronny å David, kollegor och alla andra att bestäma sig och joina.
Fastnade på Youtube i fredags och kollade
bara på en massa Betnérklipp, fan vad jag garva.




GodJul.

Kommentarer
Postat av: Minna

Jag såg Avatar ikväll i 3D, du kommer gilla den filmen gumman. Den va hur bra som helst! Och så himla fin!

2009-12-21 @ 22:02:01
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Dempa

ja jag hakar gärna på i Feb om jag har råd.. Antar att man måste fixa biljetter så fort som möjligt? kram

2009-12-21 @ 23:11:35
URL: http://dnajz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0