Inte riktigt nöjd med hur vår saga slutade.

Känner mig bra nu, har inte känt mig helt
100 efter sprutan men ikväll känner jag mig helt
återställd.. tror jag.
Har gett mig den på att vara bra tills imoron.
Har inte jobbat på Cubus på nästan två veckor för att
jag bara varit på Guldfyd. Saknar tjejerna och kläderna,
butiken, servicen till kunderna, allt.
Imorn är det ju julbord efter ochså så det är extra
viktigt att vara återställd. Fördrink på Pause.

Fick en julklapp i förtid igår, på posten, från Minna;)

En bok. Det behöver inte kosta för att det ska bli klockrent.

Ikväll blir det hur lugnt som helst, minns inte fredag som det var
så lugnt på. Antingen jobbar jag lr festar. Har inte följt idol eller Cirkus Möller,
men det blir väl att se det ikväll då.
((Hoppas Calle vinner Idol (fast jag inte sett det) bara för att alla andra hejar
på lille pojken Erik, plus att Calle låter bättre))
Mys med pojkvännen som ochså är hemma.


Längtar efter melodifestivalen.
Nu börjar artisterna bli klara, nu börjar skvaller och snack.
Darin, Peter Jöback, Sibel, Alcazar, Jessica Andersson är några som
jag inte lyssnar på annars men som jag förväntar mig lite extra av.
När Pernilla Whalgren sjunger byter jag kanal.
Nu när man inte har kvällsjobb längre kanske man kan få
se på den faktiska tiden på lördakvällen istället för reprisen
eller på löpsedlarna dagen efter.

Jag brukar försöka ha bjudningar lr styra upp förfest kring MelodiF,
plus att vi brukar samlas på Euorovision finalen.
Det värsta är att ingen kunde förutse att föra finalen
var vår sista gång tillsammans.
Ingen kommer nog sakna lr tänka på det som jag.
Nu är vi alla splittrade och ovänner, plus att nån flyttat, nån avskyr
den andra, nån vill inte umgås mer, nån bryr sig inte om nåt längre.
Men tänk tjejer, det var vår sist sista gång då,
dagen efter då jag å Daniel hade kommit hem från Kemer.


Saknar det vi hade.

Hittade dessa ochså, bilder från förr, 2006-2009,
händelser som känns i hjärtat.
Vissa avskyr varandra idag, vissa kan inte vara i samma rum, vissa
pojkvänner har bytts ut, vissa kommer man aldrig visas på
kort tillsamans igen.
Visst har jag fått tillbaka en viss kontakt med vissa sen det stora hände
men det kommer aldrig, aldrig bli som förr.
Men jag trodde faktiskt aldrig vi skulle splittras så pass mycket som vi gjort.





Yran, bilfärden till Festivalen Peace and love, födelsedagskalas,
rockkväll hos Renee, och åter Yran,
förfester, Festivalen Urkult, osminkade vinkvällar hos mig, G3.

Ögonblick som jag vet aldrig kommer komma igen,
visst, man skapar nya sköna ögonblick men dessa är ju
vänner från barndomen.

Satan vad jag har älskat er.




Kommentarer
Postat av: Grete

Sagan kanske inte har slutat.. Jag förstår om det känns så men jag tror inte vår tid är över. Jag, som är den som slutat bry sig om nånting, hoppas i alla fall inte det.

2009-12-12 @ 10:44:30
URL: http://gritted.blogg.se/
Postat av: Z

Nu kanske det inte bara var dig jag syftade på "som inte bryr sig längre" utan det är vissa som inte vill skapa traditioner, sen om du tog åt dig av den kommentaren är upp till dig MEN jag har frågat dig flera gångar om du vill gå ut med hundarna tillsammans, hänga lr festa men helt utan svar. Man orkar inte vara den personen som bjuder till utan respons hur länge som helst...

2009-12-13 @ 01:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0