Grattis min älskling.

Kalas har det varit.
Daniel fyllde år i söndags så
det firade vi med middag på Athena.
Gorgonzola späckad blodig oxfilé åt vi båda,
det blir som det när vi äter där. Sen varm päroncongac.
Vi gick sen upp till Simon å Viktor, tog en drink
och softade.
Hemma hällde vi upp ett bad med
skum å tända ljus, fortsatte på vin och öl,
jätte mysigt.


Var tvungen att hoppa in å jobba idag, skulle egentligen vara ledig,
annars hade vi bestämmt att
vi skulle storstäda idag så Daniel fick göra en heldel, hade velat
vara hemma å hjälpt till men det blev bra, hann ju ta hallen å toa iaf.

Familjen har firat Daniel ochså, massa fika
och tårta har det blivit. Nikta leker så fint med
Julian, det är så roligt att se. Han har typ varit rädd henne förut
men nu ville han som leka å kelas.
Daniel fick en efterlängtad mp3 av mig, han har andvänt min
sen i sommras då han gjorde sönder sin och sina hörlurar
så det blev ett par koss lurar igen ochså till han.


Jag, Anneli, Simon, Tor å Emma försökte gå på
Avatar igår men det gick inte så bra, när vi stod i kön
det blev det iprincip fullt, det fanns 8platser men
dom var totalt utspridda, bara att vända i kön:(
Bättre lycka imorn?? Förboka som gäller.

Längtar till Nyår nu. Kläder klart.
Vi ska först till bror på dagen och bubbla i hans
jacuzzi, dricka cider å whisky.
Sen vidare till Anna där vi blir 8st som ska äta 3-rätters,
jag står för desserten, bli bra de.

Ska inköpa smultron-vin och aquatini melon imorn
annars är allt inhandlat i spritväg, dessert ingr köpes imorn ochså.


Nu--->Lost 5.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0