I´m back in the game.

Nu har jag internet, äntligen,
välkommen in i bloggvärlden igen liksom.
Orkar inte läsa igenom allas, följer er från å med nu.

Tema rödfesten, vissa hade rött nagelack, vissa röda skor,
röd väska, röd klänning, röda sockar m.m.
Vi tjejer förfestade i Alicias drömlägenhet mitt i centrum med
högt i tak. Lexie var såklart ochså med på rött temat.






Irma 30år.



Jag å Alicia, sen Alicia, Linda, Anna å Jag, sen Irma/Anders hund.


Maria å Marias pojkvän Emil.

Maten var jätte god, Irma hade fixat så mycke, paj, gratäng,
frukt och kallskuret, dessert bord och vin bjöds det på.
Hade så jäkla roligt, skrattade så mycket så jag fick ont i magen.
Går liksom inte annat å skratta när man är med Maria, fy fan...


Irma gifter sig den 9jan.


I helgen blir det fest fest fest!
Har jobbat hela veckan på Guldfynd men nu är jag ledig till tisdag!
Är klara med nöstan alla julklappar, köpte set idag med papper, snöre,
rosetter m.m. och julkort, åh det är så roligt med allt!

50års kalas imorn, Daniels mammas karl ska ha storfest!
Vi ska snart iväg å
duka å fixa allt ikväll, hjälper till under middagen imorn
sen står jag å Daniel i baren med free boose;)
På lördag blir det 1års kalas först för lille Julian redan
sen middag med Guldfynd på Innerfickan, förfest först
hos Petra där vi byter julklappar, kul kul.
Anneli å renee kommer på 2:a advents fika på söndag.

Phu...

Kommentarer
Postat av: Anna

Fina bilder vännen:) Kan inte jag få dom som är på alla oss? Vore grymt! Kramar

2009-12-03 @ 23:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0