Festligheter!

Bara för att vi är hundfria och inte behöver gå en morgon tur så vaknar
jag kl 9 fast jag festade till sent i natt.. hmm...

Stressade med Nikita till Marieby, letade en massa på stan, kom hem tre,
skulle vara på kalaset fyra.... ja...
Igår var det alltså kalas, riktigt trevligt. Jag å Daniel stod i baren
plus hjälpte till med mat och disk och städ och så, Daniels bror Emil
hjälpte ochså till så allt gick som en dans.
Tyvärr var Christian och Julian sjuk så Bylund/Grääs blev hemma:(

Daniel var så duktig å städade och torkade hela tidan
på "bardisken" och gjorde drinkar. Vi drack några drinkar vi
ochså, whisky cola är fan grejer de:)








Efter halva kvällen bytte Daniels mamma Veronica om
och det blev så snyggt. Kalaset skulle vara som en Idol audition,
alltså temat var att uppträda och en hård jury skulle bedöma.
Inte många uppträdande gjordes men ack så roliga dom få var.






Måste på stan idag ochså för ett par strumbyxor jag såg igår,
ska vara på guldfynd kl 16.00. Blev inge kalas på dagen eftersom
Julian är sjuk så precis på sin 1års dag.

Har spenderat endel till mig själv fast jag skulle lägga det
mest på julklappar. Men jag hittade en klänning på Vila
som jag bara kände tillhörde mig. Men jag hade just köpt
en klänning på Gina i nästan samma fäger, men den på
Vila var såklart snyggare och självklart dyrare. Ville ha med mig Anneli
som smakråd för att se vilken som satt bäst och kanske lämna tillbaka
den på Gina(fast jag aldrig brukar lämna tillbaka),
men vi hittade ingen tid och jag bestämde mig i torsdags
för att köpa den ändå. Men Daniel sa nåt i stil med att ja men gå på hm
sen inge mer, kom hem sen. Jaha??
Ja, då hade ju min älskade älskling köpt den
fast jag bara nämnt den nån gång och knappt beskrivit den.
Ska ha den på julmiddagen med Cubus nästa helg.
(Älskar att till Vilas alla tubtoppsklänningar följer
det med axelband ändå)

Åh, love love love.



Advent har det varit ochså. Årets glögg var jätte god!



Nu fixa å trixa till middagen på Innerfickan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0