Vissa dagar skrattar man mer än andra.

I lördags vankades det stress pga ett par
strumbyxor jag sett i skyltfönstret dagen innan, ett par kvar
och dom blev mina.
Fest med Guldfynd. Vi alla mötes upp på GF
sen gick vi till Petras nya lägenhet på köpmangatan.
Hur fint och stort som helst. Sne tak, fondväggar och
mysiga detaljer.
Vi bytte julklappar, drack vin, skrattade,
lyssnade på 50tals musik, delade historier, skrattade
ännu mer.
Precis som förra helgen skrattade jag så jag fick ont i magen
vilket det oftast blir när man är närheten av Anna.









Sen blev vi bjudna på middag på Innefickan. Jätte mysigt, bra mat och bra service.
Umgicks mest med Sara och jag tycker hon är en helt underbar person,
har ingen i min närhet som är som hon.
Vårat bord var väl lite av de högljudda med låtar från Anki Bagger
och annat, men ack så rolig hela kvällen var.

Min 3-rätters bestod av svampsoppa med congacscreme, lamm
med vitlökssky,kronärtskocksallad och kaffe drink.

Sen bar det av till ställen med för mycke folk
och vi slittrades.

Igår bjöd jag på adventsfika till Renée å Anneli,
årets glögg och vaniljglögg, snickerkakor och lussekatter,
tycker fortfarande årets är godast.

Mamma ringde för några veckor sedan och berättade hur
mycke sjuk jag var när jag var liten (vilket jag redan visste)
och jag hade mycke lunginflamation. I tonåren som jag minns hade jag luftrörskatarr
och mykoplasma, och många lunginflamationer.
I ungdomen har jag väldigt sällan varit sjuk
men när jag väl blivit de så blir jag rikitgt sjuk.
Så efter lite påtryck från min mamma och logiska tankar
så har jag bestämt mig för att vaccinera mig,
skulle jag få svinskiten kanske jag blir rikitgt illa eftersom jag
har tendens till de, men det har inte funnits nån tid förän idag
så nu ska Daniel följa mig och få det överstökat.

Imorn jobbar jag och 15 dagar i rad sen,
sen är det dagen innan jul, skulle jobba då men är ledig, tack.

Nu-> vaccin.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Oj oj oj vilken mat, den var himmelsk!!!Vi träffades redan 16.00, men vad tiden sprang ifrån oss. Tusen tack alla ni underbara som förgyllde min kväll. Vilen blogg du har Zandra, ska bli kul att titta in då och då och se vad du har för dig. Kommer in något på GF under veckan. Sköt om dig nu din lilla glädjespridare.

Kramiz Lotta

2009-12-07 @ 18:15:54
Postat av: Therese

Håller helt med Lotta, maten var nåt av det godaste jag nånsin ätit! Supertrevlig kväll med underbara tjejer säger jag bara!!! Kramar

2009-12-07 @ 19:30:40
URL: http://www.nogg.se/thessanholmin
Postat av: MaryElle

nemen sara, vi låg ju på prematuren tillsammans :)

2009-12-07 @ 22:23:57
URL: http://missweed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0