Gåva till mig.

Febern trängde på igår faktiskt, men med alvdon
så mår man prima, orkade jobba idag iaf.

Har tänkte på det här med julklapp,
hade tänkt unna mig en egen julklapp
vilket jag tycker alla borde.
Hade tänkte beställa ett guldhalsband med
mitt namn, har tänkt på det ett tag.

Men nu har det varit så mycket med datorn, fick
köpa en ny närverkskabel.
Plus en strömkabel, en utgift som jag inte
räknat med på 500kr så det kanske blev min julklapp.....?

Bestämde i sommras att om jag gått ner dom
kilon jag ville till november så skulle jag unna
mig en midje-korsett jag tittat på flera gånger,
men såklart har jag ju inte gått ner dom. Visst kan jag
köpa en ändå men det känns inte lika kul...


Har även hittat en sak till min önskelista,
dessvärre säljs dom på guldfynd så dom är
lite svåra att önska då jag jobbar där i princip varje dag;)
Så det blir nog kanske att jag köper det själv efter kul.
Jag är ju egentligen guldperson men detta är ett silver/läderarmband
för endast 149kr, sen köper man berlocker till som ligger mellan
98-149 kr styck, just nu är det 3 för 2.
Man kan fortsätta önska sig berlocker till födelsedag lr jul
om det kommit nya lr så,
man kanske vill ha många så man kan byta färg å så.


Kan även se ut såhär
(fast inte kedja utan vill ha läderband)


Jag sparat presentkort ett tag på guldfynd som jag tänkte skulle gå
till dessa underbaringar, men den prissäkning som är på
dom gäller bara i kanpanjen som är nu under kul, den med
rökkvart är ändå prissänkt med 500kr.





Får se hur det blir.
Julbord med Cubus på Hov (Jamtlis restaurang)
ska bli jätte spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0