Jag å min otur med datorer och andra tekniska skit saker.

Det har ju varit en massa skit kring datorn på sistone.
Batteriladdaren gick sönder så fick köpa ny 500kr.
Internet slutade fungera och comhem trodde det fel
på min närverkskabel så jag köpte en ny,
men internet funkade fortfarande inte,
100 samtal senare kom en tekniker hit och det var modemet
som slutat funka helt plötsligt så internet var borta 4veckor.
Datorn blir snabbt överhettad och stänger då av sig,
fläkten till denna dator har redan slutat producerats,
den går inte att få tag på alls.

Iaf så slutade min 1månad gamla datorladdare slut funka
abropå ingenting i förrgår,
den har inte åkt i golvet lr nåt utan den funkar bara inte, i nått jack i lägenheten.

Åhhh.... åkte ner på onoff med kvitto å laddare,
väl därnere säger en medarbataren att företaget har återkallat
alla laddare för att det är fel på dom(!) alltså har dom ingen i butiken
(för dom har bara en sorts universalladdare)
som jag kan byta till men får pengar tillbaka vilket inte hjälper
mig så mycket just då eftersom det är en laddare jag vill ha,
men går vidare och hittar en annan för samma pris på elgiganten,
har absolut inga förväntningar på denna, får se hur länge den är med.
Orka liksom...

Igår blev det utgång och det kan se ut såhär






Renée har lite bastufest ikväll men jag kände fan inte får nåt
rikitgt ikväll, plus att jag har inte så jävla stor lust att basta
med massa smala bikini brutter när man själv ser ut som
man gör nu.

Aja.
Jag välkomnar all snö å lite av kylan, tycker det är mysigt och vackert.
Vi har satt ihop vår vita gran, nu gäller det bara att hitta pyntet.

Hannes köpte 5biobiljetter till Avatar fick Daniel veta ikväll
och en var tänkt till han så han å grabbarna drog iväg på
nio bion vilket jag tyckte dom gjorde rätt i, tror den filmen
är ganska maxad att se på bio.
Jag gillar absolut inte sic-fiction men efter att ha sett den längre
trailen på nätet så blir jag otroligt sugen att se den.


Mobilen har gått varm idag med sms framåtillbaka med
Emma å Minna, vissa saker å ting kanske ordnar upp sig ändå.

Ska smaka lite mer på mitt vin, mysa med Nikita,
lägga mig någorlunda tidigt då jobb på älskade Cubus
väntar imorn, sen förmodligen på FolketsHus med Anneli på dans.

SovGott.

Kommentarer
Postat av: Minna

Shit, nu börjar du få ett lager av väldigt fina klänningar! Yum yum! =)

2009-12-19 @ 13:13:24
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Z

Tycker du? Vad snäll du är vännen.

2009-12-19 @ 20:51:30
Postat av: Emma

Du har ju klänningar för att klä ett helt land! Dom är verkligen fina gumman. O speciellt den i detta inlägg. Riktigt passande färg på dig.=)

BTW så hatar jag när du på något vis klankar ner på din kropp. Du har en underbar kropp. Om du visste hur många ggr jag o Minna snackat om hur vi avundas din kropp. Den är perfekt. Du skulle lysas bland dom där beniga jävlarna!=)<3

2009-12-19 @ 21:50:45
URL: http://atensbything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0