Julafton, mystider.

Julaftonsmorgonen.
Nikta är ny trimad kring nos och huvud,
det var lite krångligt men jag fick till det,
och julklapp har hon fåt,t lusseben.
Har lovat henne en liten bit korv lr en köttbulle sen,
hon får ju aldrig sånt annars.



Har fått några julhälsningar såhär på morgonen och skickat
en del själv, tacka för alla fina ord.

Alla hemlösa hoppas jag får värme och god
mat idag.



Nu måsta jag ringa Åsa som är hemma i svergie,
ringa pappa å önska godjul, packa ner alla julklappar,
packa sovkläder, smink m.m.
Sa igår till Daniel att vi ska sitta i bilen och vara påväg
till mamma kvart över elva, önska mig lycka till.



Godjul alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0