Lost 5.

Julafton, först lunch hos mamma, sen glögg
och Kalle Anka och julbord hos svärmor.



Sen ner i källaren vid den öpnna spisen med lite
päroncongac för att öppna klapparna.




Mysigt värre var hela kvällen. Vi började prata å
planera flytten till Linköping. PärÅke å Veronica
kommer verkligen hjälpa oss med allt här och flytten
med alla saker ner. Känns skönt att få svar på en del frågor
man ställer sig kring en flytt som är flera, flera mil bort.


Fick mig massa fina klappar. Saltstenslycktor, flera presentkort på
älskade Vila, locktång plus krus å platt, likörglas, ljusslinga, päroncongac,
VH säsong 2 m.m skulle få piratesfilmerna av Daniel men han hitta dom inte,
nu har jag önskat dom i 2år så nu tänker jag fan köpa dom själv;)

Daniel fick av mig presentkort på 2st körlektioner och
Lost säsong 5.
Fick även en digitalkamera, känner mig jätte dum men den har inte riktigt
dom funktioner som jag kollat på. Det var så fint att pappa lena, bror jennie och
mamma lennart gått ihop och köpt en kamera sen vill jag byta den:(
Men brorsan såg nu att samma ställe har den kameran jag vill ha så det
är egentligen inga problem, jag får
lägga mellan en del men det är ju den jag verkligen vill ha så... jaa...
Jag har aldrig bytt lr lämnat tillbaka nån julklapp/present som jag
fått så det känns dumt nu... Men men... det blir bra de där.


Anneli ville att jag skulle komma å dricka vin med henne
och henns vänner från gynasiumet men jag kände
för en hemmakväll med mig själv.
Har kollat på sex and the city, snart kommer Daniel hem från
jobbet och då ska vi fortsätta på Lost Säsong 5.

Imorn fyller min älskling år.
Jag ska först jobba sen ska vi ut å äta,
mysa, bada när vi komer hem, tända ljus m.m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0