Filmad.

Restaurang Jack Rabbit Slim´s fick för
några månader ett samtal från Strix, tv3.
Ett program ska sändas i tv3 där dom vänder
sig till restauranger som varit öppet ca ett år
och behöver lite hjälp på traven. Den här
hjälpen till vilket problem vet jag inte hur
det är sagt. 100samtal har ringts hit å dit och
dom har varit upp till oss och tittat lite,
och förra veckan sa dom att vi blivit antagen,
det är inte riktigt helt klart dock.
Det är väl lite likt Gordon Ramsy när han springer
hos olika restauranger och ska hjälpa dom upp.
Till saken hör att det är endast våra ägare som
vill vara med i detta program, ingen av oss i personalen
vill filmas och visas i tv3.

Idag träffade jag Strix-killen,
och tror ni han var dåligt snygg? Solbränd och fräsch.
Han skulle filma var och en i en intervju,
lite svårt att prata om det negativa när han står där och ler.
Dock kom jag på 1000saker efteråt så han skulle ringa
mig i morgon så vi fick tallas vid igen. Svårt att förstå
om vi kommer me, jobbigt. Vi får se...


Nikita är sommar klippt och då kom kylan och regnet igen, stackarn.
Före:



Efter, haha:




Nu---->Underbara serien Lword!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker hon blev jättrsöt=) Kraam! //Anneli

2009-07-09 @ 11:20:46
Postat av: Renée

Hahahahahaha!=D



Men hon var BRA mycket sötare än jag hade väntat mig, faktiskt!

Shit, hon har ju lixom päls kvar. Trodde man skulle se hennes 'hud' mer..

Så hon är godkänd att vistas i min närvaro =P =D

Hiihi, lilla späda Nikita. =)



Puss



2009-07-09 @ 13:02:13
URL: http://r85.blogg.se/
Postat av: Renée

HAhaha, kollade på bilderna nu igen!

Hahaha.

DÅLIG kaluffs på huvet då?! =D =D =D

2009-07-09 @ 13:03:03
Postat av: Anonym

Brukar du också kolla på det? Trodde det bara va jag och lebbarna =)

2009-07-10 @ 22:19:20
URL: http://mamijs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0