Lucky.

Äntligen har jag fått mina
kläder från Tradera.
Blev ett litet missöde då jag glömt ändra adressen
så dom skickades till Skogsbruksvägen.
Fick tag i postkontoret idag,
som tur var hade posten sparat mina paket
trots att dom legat där ca 3veckor.
Två paket var från ett företag i Tysklad så
det hade varit dyrt att fått tillbaka de.
Killen på posten kom med det idag.


Har gått lång-promenader med Nikita i elljusspåret idag.
Så skönt. Bara korta shorts och linne räckte på dagen idag,
solen lös på oss i spåret. Ikväll lika skönt.

Det gick bra i helgen. Blev tillfrågad i början av sommaren
att jobba på ett bröllopp. Jag hade med mig Anneli och Benny,
gick hur bra som helst. Dom stack vid 23, jag stog i baren till tre.
Jätte trevligt var det.

Ledig imoron, fundrar på att stor städa köket
och göra om å få till fint, även balkongen.
Snart börjar ju förfesterna till Stråket;)

Ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0