Stråk dag 3,4 och 5!!

Jag å Daniel åt sen och dyr lunch på Stråket
på måndagen, jag åt lamm och Daniel ribs,
med sallad och sås buffe på Kajplas 1.
Jätte bra mat!

I måndags hade Renée förfest, Daniel hade tagit
på sig jobb då. Men vi åt gott och
körde gamla godingen Kungen.
Ute på Stråket var vi i Fodd tältet, det va sådär,
vet inte om det va tältet eller bara jag, trevligt på förfesten iaf
som alltid.





På tidagen hade jag å Daniel förfest med massa folk och massa
olika snacks som rostade majs, varma chips med tacoröra, olika
chips å olika dip, chili nötter, jordnötter, gurkstavar,
minspett med köttbullar och oliver m.m.
Diana och Sofia kom, även Grete, Renée med Mikke och Denice,
finMaria med Ronny och Hannes,David,Ted,Seger
plus Niklas och hans flickvän.
Jag hade jätte kul och alla verkade ha trevligt å pratade,
trivdes som fan även om jag gick runt å stökade med allt
snacks hela tiden å slappnade inte av förän halvtimmen
innan bussen. As usually.
Stråket bjöd på Mark Twain och det var jätta kul där,
vi dansade en massa på scenen, träffade nytt folk, drack och skålade.
Efterfest hos grabbarna-> nice.
 






På onsdagen vad det dags för middag
på stråket och sen iväg till bror på förfest.
Nikita fick vara hos Maria och Ronny.
Jag åt pilgrimsmussla och scampi "spett"
och Daniel åt ryggbiff, hur gott som helst med
kallt vitt vin.
Hos brorsan var det massa hårdrock, fick välja
Maria Mena två gånger iaf. Det var jätte trevligt och
fördrinken vad så jäkla god.
Innan vi skulle åka kom vi alla i diskussion om porr/hårdporr,
vad tjejer tycker om å varför man aldrig får se en tjej få en orgasm
i porrfilmer m.m m.m..
Då kommer Mats på ett skämt som får mig att börja
jätte skratta men får som aldrig till det själv när
jag försöker förklara skämtet:
"Det finns ju t.o.m. folk som tänder på cycklar,
men finns det nån som cyklar på tänder?"


Denna kväll hamnade vi på Stadsgården och
stod upp hela kvällen för det va fullt men satan va kul det var
ändå, dumma oss å fick oss goda skratt!






Ser ni ljusdioderna som brorsan satt in tre i varje trappsteg
och målat trappen, jacuzzi och tvättmaskin
ingick i deras tvåvånings lägenhet, älskar detta stora ställe.



Fick äntligen träffa Bröderna Hårdrock som det
har snackats om säkert sista två åren.


Idag har jag å Daniel lunchat på Stråket med
mamma, bror och Jenny. Vi åt buffe med fläskfile,
pot.gratäng och pepparsås,
en massa frukt å grönt, röror, champinjoner m.m.
Det var Food tältet, hur bra som helst, synd man ska hitta
bästa lunchen sista dagarna. Fick en osprättad Sex and the city-box
av brorsan och Jenny bara sådär, tack tack.
Sen träffa vi Daniels mamma med Christan, Marielle och lille Julan så vi gick
till tivolit och kolla lite sen upp på stan.

Imorn blir det yra, ska till hackås kring 15 på middag för
Dianas pappa fyller 50år, ska försöka göra det till
en snabb visit.

Daniel jobba ikväll, slutar 04.00, saknar han redan,
som om vi inte varit nog i veckan liksom;) Saknar han ändå.

Ses där nere imoron.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0