Peace and Love.

Helgen spenderades i Åre på HolidayClub-badet.
Jag packade Daniels kläder i smyg, hade sagt att vi
skulle bort på lördagen. Vi åkte å lämnade Nikita hos mamma
och sen åkte vi mot Åre, efter någon mil fick han veta vart
vi skulle, alltid lika roligt att överraska.
Jag och Daniel firade 3år. Jätte mysigt men
Östersunds badhus är fan bättre förutom
ljusterapi-bastun. Maten på badet var svindyr och jätte lite
att välja på.


När vi kom hem bytte vi om, sen drog vi på
Ahtena och åt blodig oxfile och sedan päroncongac.
Åkte sen en sväng på JackRabbit och drack gott
Elvis-vin. Kvällen avslutades hos Anneli med en cider
och en massa prat och giutar hero-->såklart;)

Nu är det bestämt och tältplats är bokad,
vi drar på Peace and Love festivalen.
Ska äntligen få se underbara Maria Mena!

Renée å kanske Mikee åker och i bilen,
sedan träffar man ju Denice där nere och kanske Alex?
Ted å killarna ska ju ochså dit och några kompisar till
brorsan som man kanske träffar på. Blir hur bra som helst!

Jag är så glad att jag å Daniel planerar och
verkligen genomför saker. Vi förlitar oss inte så
mycket på andra utan på oss. Skulle det skita sig för alla
andra så kommer vi ändå åka å ha skit kul, precis som Alanya och Kemer.
Är glad att vi vågar och verkligen gör det.
Älskar hans stöd.

Daniel hjärta Zandra.


Kommentarer
Postat av: Denice

tack för musikförslagen!

har lite på nedladdning nu.



Vilka vill du se på P&L torsdagen?

kram

2009-06-09 @ 18:17:51
URL: http://dnajz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0