Pics from P&L!

Hemkommen från Peace and Love, vilken helg;)
Sol, bad och kärlek. Det är tre ord som beskriver
vår camping. 70kr per natt, dusch, kylskåp, ladda mobilen, toa,
kök med 4plattor och stek pannor och kastruller,
freespee golf, vollyboll, strand bryggor, kring 20pers,
dock 4km till centrum men vad gör det med bil,
och buss var 20.de minut?
Bara ett festa-med-hög-musik-till-kl 5- gäng,
fyra göteborgare i 28års ålder.Otippat.

Visst ,festival-campingen är säkert speciell och hör till å bla bla,
men jag sover heller en hel natt å orkar leka, springa,
spela, sola dag efter dag och steker korv och äter goda mackor,
än att sov en timma per natt och vara
grinig, trött, hungrig och knappt orka gå på själva festivalen käll efter kväll.

Jag sov mycke bättre än jag trodde jag skulle göra,trots hetta och pollerallergi.
Första morgonen var det bastuvarning, Renee flydde ut och sov sedan ute;)
men vi flyttade tälten dit de var skugga på
mogonen och sen sov jag å Daniel till ca halv elva varje dag.
Underbart var det!





Maria Mena kvällen, även techno-tält och Promoe.
Fick stressa då vi varit inne i staden på dan och stått i
bilkö ca 30min. Skulle åka kring halv fem.
Jag å Daniel såg Maria, mötte sen upp utanför för att dricka nån aquatini.
Varmt och underbart.
Maria Mena var as bra, tyvärr körde hon inte min favoritlåt
men hon körde den som fick mig att börja lyssna på henne,
den man spelat en miljon gånger, fan va nöjd jag var då.









Softdag vid campingen i solstolar och
vollyboll sand.  Atmosphere spelade inte förän 0.30
så det var lagomt soft denna dag, ingen stress alls.
Jag å Daniel åkte inte in förän nio, halv tio.
Träffade Sofie Hemmingsson
och bestämde att hon skulle åka med oss hem på söndag,
äntligen nån med körkort som kan avlösa mig!







Själva.   Renee och Mikee åkte hem till Ösd tidigt.
Vi skulle in tidigt, Immortal Technique spelade redan 17.15.
Sjukt varmt denna dag, gick ett tag i bara bh å shorts på festivalen,
var tvungen. Gömde dricka ute så vi satt säkert 2 timmar och
filosoferade efter spelningen och drack vin, öl, sprit, cider.
Sen blev det Winnerbäck och festival mat. Konstigt nog satt 90%
av publiken på Winnerbäck, alla såg, alla myste.







Sådär ja, självklart går det inte riktigt beskriva hur
roligt och mysigt vi hade, hur Renee ramlade av
barnhästen eller hur trevliga personalen var på campingen
eller hur duktiga Mikee och Daniel var på F.golfen eller hur
skönt det var med camping-sex eller hur skönt de va att tvätta
bort sminket med varmt vatten,eller hur mycke man egentligen skratta,
eller hur Denice och Jonas förgyllde våra dagar, eller hur jag hela
tiden
solade i min solstol och ibland njöt en kall cider eller
hur skönt det va att Daniel gjorde frukost varje morgon eller
hur vi aldrig blev bakis och hur duktiga vi var med resorb.

Vill igen nu!

Kommentarer
Postat av: Grete

Tycker du beskrev det helt fantastiskt, jag vill också!! Verkar som ni haft en underbar helg, nästa år följer jag med garanterat. Puss!!

2009-07-01 @ 09:28:38
URL: http://gritted.blogspot.com
Postat av: Renée

Ååååh! Freakin' awsome!

Damn it vilken jävla festivalhelg!

Kanske den bästa i våra liv.. :)



Älskar dig , fis-söting! =D

puss

2009-07-01 @ 13:29:27
URL: http://r85.blogg.se/
Postat av: Mary Elle

det ser ju helt underbart ut, och tröjan du beskrev var ju riktigt snygg. Och du passade grymt bra i den tillsammans med baggyjeansen ;D sen måste jag bara tillägga att du har en sjuhelvetes kropp Zandra, damn!

2009-07-01 @ 20:15:52
URL: http://missweed.blogg.se/
Postat av: Denice

FAN VAD KUL JAG HADE DET!! :D

Och ja, campingen var verkligen guldvärd!

(även fast jag och jonas sov på toaletten sista natten, hahaha) . PUSS!

2009-07-01 @ 23:31:32
URL: http://dnajz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0