Aloha Kemer.

Flygplasts Östersund-Kemer.

Jag å Daniel åkte alltså på en All Inclusive resa igen men
denna gång till Kemer, Turkiet i maj.
Vi var jätte nöjda med hotellet och vädret kunde knappast varit bättre.
Från att ha regnat hela veckan innan till att bli 35grader i skuggan
de sista dagarna innan vi åkte.
Självklart saknade vi Nikita, vå båda drömde om henne;)
Men hon hade det ju bra hos mama där hon sprang lös och
lekte med Lucas och Ronja.

Garden Resort underbara hotell, och även privat strand
med fri öl, schack, pingis, solstol m.m.




Varje morgon frågade jag med gråt i halsen, är det mulet idag??
För gardinerna vi hade gjorde alltid att det såg ut så men varje
morgon var det skinande sol. Vi gjorde Tukisktbad, hamam, med skrub,
massage, frukt-the, ansiktsmassage m.m och det va underbart,
bättre än förra året.





Efter varje dag när vi varit på standen eller
nån aktivitet så brukade vi sitta å varva ner lite innan ombyte
för middag, i väntan på att solen skulle gå bakom bergen
kring halv sju med lite extra starka å svalkande drinkar,
whiskycola lr bara whisky;)


Harembar var en jätte mysig bar
på hotellet, där såg vi även myste till Eurovision songcontest.






Efter någon dag hittade vi ett ställe som låg 200m
ifrån men ändå inom hotellet där inga barn fick vistas
och miljön var jätte mysig och harmonisk, med bar såklart;)
Garden Relax.





Haha, detta var roligt men det kostade därefter;)



Drack och rökte vattenpipa på ett ställe
en kväll och ni ser ju bilderna, gissa om jag
garva. Det va ju liksom inte så att vi själva
valde dessa huvudbonader utan dom satte på oss dom och
byte någon gång, fan vad jag skratta.





Båtturen, alltid lika mysig, men satan vad varmt de var,
30grader denna dag men havet var svalkande.





Middag innan Sverige skulle kvala till Eurovision, på resaurang Leon,
jätte gott och ganska billigt. Dom hämtade och skjutsade hem oss gratis.




Maten var jätte bra på hotellet,
denna kvinna stekte omelett med sinka
al á minut till mig vaje morgon och pannkakor till Daniel.



Jeepsaffari. Vi filmade lite och tog massa bilder,
men känslan som var på denna resa går inte att sätta
i bilder, för man får inte samma känsla i bilderna
som vi fick denna dag med all fin utsikt och miljö.









Ödla vs. Jättmyra.


Slut-tampen






Hemfärd.



Nu måste jag skynda iväg med Anneli å vin-dunken till Renée;)

Aloha!

Kommentarer
Postat av: Denice

jag har riktigt längtat efter att få se dessa bilder! och wow, hur underbart ser det inte ut då?!

Och det där med huvudbonaderna som dom satte på era huvuden, haha ja.. det drog lite smått i mungipan när jag läste det :D

Länge sen man såg dig nu, må träffas hos renee eller något och dela på en box, visst gjorde ni det ikväll, men känner jag er så rätt så kommer det väl fler tillfällen? ;)

Kram



2009-06-03 @ 23:24:52
URL: http://dede.blogg.se/
Postat av: "L"

Fan va mycket fina bilder, och fina kläder du har!! Nice. ;)

2009-06-04 @ 09:12:33
Postat av: Grete

Oj vad massa fina bilder! Vad kul att se! Jag har inga pengar på min mobil, men som svar på din fråga så vill jag gärna ses, vi kanske kan bestämma nåt till veckan?

Kram och puss

2009-06-05 @ 14:39:07
URL: http://gritted.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0