Dag 3,4 och 5.

Fastan.
Allt har konstigt nog gått bra,
inget dåligt humör men hunger å
tankar på mat har ju varit ett faktum.
Jobbigaste dagen va nog idag, dag 5.
Ingen energi alls imorse, knän och händer skaka,
magen skrek och en släng illa-mående men ut skulle
jag på morgonpromenad med Nikita, drack the när jag
kom tillbaka å mådde sen ganska bra, la mig i daniels
armar och mådde då bäst.
Jobbde i köket ikväll å det va jobbigare än jag trott,
kaksmet på fingrar men icke slicka av, ingen fetaost
bit som man kan ta ibland där lr american-panncakes. Ouhh..
Det va svårt, men åt min buljong middag sen försvann suget.
Sista dagen imoron, ska till hackås å fira moffa som fyller 80år!
Ska äntligen träffa min kusin som jag inte sett på
säkert ett år, hon har haft lite problem å jag har varit långsint
men imron hämtar jag upp henne å vovven Jason å till
hackås bär det av.

Sista dagen imorn...

Kommentarer
Postat av: Leonard

Hej! Tänkte bara fråga, vad anser du om IPRED-lagen och fildelning? Jag skrev ett inlägg om det på min blogg nyss, och är intresserad av vad folk tycker. Skulle bli glad över ett svar! :)

Ha det bra så länge,

Leonard

2009-03-22 @ 14:19:26
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad heter det som du dricker och vart kan man köpa det? :)

2009-04-06 @ 16:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0