Back in game.

Har varit utan dator för pappa har rensat den lite.
Glömde kameran på inflyytingfesten så lite
bilder från finalen och festen.




Inte så mycke nytt, resan närmar sig och har äntligen
hämtat resväskan jag fick av Guldfynd i julklapp.

Ännu närmare är min födelsedag.
Fick mycket bra julklappar så det va svårt att knåpa
ihop en lista men har fått ihop lite.
Önskar mig en ny dammsugare av mamma,
tält av bror, nya Eacada parfymen av pojken.
Alltså:
*Middag med tjejerna, respektive och grabbarna
på Simon & Viktor
*Pengar till resan (inte presentkort på resan eftersom den är betald)
*Accosearer i guld/brons
*Present kort på HM, Gina, Gulfynd, badet, restaurang
*Triologin Pirates of the Caribean
*Nåt roligt sällskapsspel

Tror det va de.

Just ja, har äntligen inskaffat en mp3 (ja jag är sent ute)
Jag å Nikita går ju långa promenader innan frukost och
fler långa promenader blir det när den vackra våren kommer,
snabb musik och snabb puls gäller!
Tips på bra musik?


Ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0