Yes, you and me, baby.


Nu är jag å Daniel i Marieby,
ska vara hus och djurvakt i två nätter.
Vi gjorde tacos ikväll och åt i fin-rummet
med vin och öl. Gick ut med hundarna,
gav hästarna hö, sen tog en/två/tre whiskydrinkar till
Grey´s.

Båda trivs på landet, båda ser oss där i framtiden.
Bara att Daniel tog på sig stövlar är en stor grej,
fast så lerigt som det är här på gården så är det ett måste.
Mammas hund Lucas vill vara ute hela tiden fast vi är inne,
han väntar på mamma antar jag.
Dom blir så otroligt lortiga när dom är ute så
Nikita är bara att ta under armen och spola av på toa, tur det finns slang där.
Älskar att Nikia kan springa lös, använda muskler som aldrig förr, man behöver
inte vara rädd att möta nån.
Daniel vill som jag bo i hus/på gård i framtiden, blir så
glad att höra när han säger så.


Har fått schema på Guldfynd och Cubus till
jul och det är bara jobb som kallar och festlördagar.
Nu på lördag är det inflyttningsfest hos Renée, nästa lördag
har Irma 30års fest tema röd, lördagen efter det är det middag med
Guldfynd på Innerfickan, lördagen efter det är det julbord med Cubus,
efter det är det helgen innan jul...

Men längtar efter allt ändå, att få börja pynta, att skriva julkort,
köpa pynt till granen, att köpa gran som jag tror blir vit i år, klä den,
glögg, mysa, julklappsbyte med tjejerna, träffa Åsa, dricka vin, nyår!

Daniel kommer med briljanta ideén som pepparkakshus-bygge
lucia (som jag aldrig gjort) och lussekatts bak
första advent som blir µbermysigt.


Älskar att ha en pojkvän som lägger manken till.
Älskar att leva just nu även om jag känner mig stressad i allt
jobb då jag hoppas på flytt i maj/juni.

Nu tog min whiskydrink slut----> promenad med vovvarna och en cigg,
sen sova.



Puss!!!!!


Kommentarer
Postat av: Johanna.m

åh vad jag blev sugen på lussebullar nu, jag måste nog baka de till veckan, men de är ju som dags också. Nästan 2 veckor kvar till advent bara :) synd bara att julstämningen har försvunnit nu när det är grönt ute igen. (har bytt blogg också till den jag länkar till) kram

2009-11-19 @ 14:36:30
URL: http://godistrossel.blogg.se/
Postat av: Z

Kommer inte in på den:(

2009-11-19 @ 18:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0