Igår å förra året var du här, men inte nu....

Hemkommen från Dalwhinnie,
ätit middag med Minna.

Alltså, vad komma hända med den lägenheten nu?
Hon har bott på Timmervägen sen jag bodde på Frösön,
Skogsbruksvägen och Timmervägen.

Som vi har festat i den lägenheten och allt annat.
Jag satt sönder en tvättställning där som jag fått återberättat,
vi har spelat fia med shot, kollat på schlager, förfestat innan G3,
jag har gått ut med Dogge från lägenheten 1000 gånger,druckit lakris-shot,
för-festat inför 50tals fest, ätit surströming på balkongen,
haft kalas, nyårsfest, lämnat Nikita1000 gånger där, stråket-för-fest, myst,
kollat på serier, spelat spel, ätit middag, skrattat.

Allt på timmervägen **






Hur man än gör så går det inte att glömma...

Hur blir det nu?



Nu blir det Lykke Li-Little Bit




*fortsätter på mitt vin, känner mig otillräcklig*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0