En dag på badet med sin käraste, kan det bli bättre?

Nu har jag mockat, gått ut med hundarna,
försökt fått i dom frukost, plockat ur diskmaskinen,
ska snart ta å göra en hallon/blåbär/banan smoothie.
Nikita tycker det är roligare att leka med katterna än att äta
så hon har knappt ätit sen vi kom hit, Lucas är ledsen för att mamma
är borta så då äter inte han...åh...

Mamma å dom kommer hem kring 13
så idag är sista dagen här.
Vi ska dra på badet, sen hoppas jag på
en god middag på Simon å Viktor, har presentkort där,
älskar såna presentkort;)
Imoron är det jobb, tema: tights, top och scarf.
Sen är det inflyttningsgest, tydligen obligatorisk
present, få se hur det blir med det...

Mycke känns bra.


Kärlek.

Kommentarer
Postat av: johanna

de ska va me två s, godisstrossel, sorry..

2009-11-20 @ 14:37:10
URL: http://godisstrossel.blogg.se/
Postat av: Madde

SV: jo jag vet att man gör det för sig själv.. men det jag menar att man tränar på lagom nivå (lagom är självklart olika från alla) så tränar man för sig själv.. sen så finns ju det överdrivna som man gör om man kanske ska stå som modell för någon eller så.. och då menar jag att lägga ner med allt som man egentligen inte vill.. de gör man ju inte kanske om man ska gå i vinterjacka..



det jag menar med allt är att det är skillnad på träning för sin egen hälsa och träning för att vara snygg... om man tränar lagomt för sin hälsa har man kanske inte ångest om man unnar sig lat dagar ibland, men det kan man få om man hård tränar inför något

2009-11-20 @ 14:49:53
URL: http://neens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0