Vilken?

Jag vill ha en ny kamera, men vilken?
Min har legat mest det sista året,
förutom Kemer och Peace and Love.
Använder Daniels men den är inge bra alls.
När jag bestämde mig för att köpa en digitalkamera, 2006,
så ville jag ha en rikitgt bra, kollade efter högt pris och
rådfrågade med butikssäljaren.

Den tar fortfarande hur bra bilder som helst men den
tar allt batteri på en gång. Den vill inte ha uppladdningsbara
för då säger de att batteriet är tomt så man måste köpa nya
hela tiden plus att nya batterier ändå bara räcker till ca 10kort.
Min kamera var den sista och den var exemplar i bitiken så
folk har ju knäppt kort med den och kanske låtit den stå
på så den har varit såhär med batterierna sen dag 1.
Den finns ingen svensk meny i varken kameran lr i boken
så specielefekterna som finns har knappt används.
Vet inte om det spelar nån roll att lämna in den,
lika bra med en ny lr en systemkamera.









Allt från 900kr till 3000kr,
lägger man till en tusenlapp så kanske man får
en hyfsad systemkamera?
Förut fotade jag mycket, vill fota som förut.

Tips på bra kamera?

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag funderar också på att köpa en ny kamera. Men det är ju en djungel där ute.. Kram!

2009-11-04 @ 13:11:55
URL: http://tabularasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0