Step In, ja tack!

Fredag:
Cubus 8-13, sen simmade jag med mitt stepin kort/band.

Jobbigare än jag minns det, simmade mycket när
jag gick på PC för det va gratis då.
Men skönt var det, skönt att komma igång.
På tisdag ska jag dit och gå igenom
gymet med en tränare och göra träningschema.
Ska simma imorn igen och försöka prick
in Anneli som simmar varje onsdag.
Sen ska vi på vattenpassen nåt,
aqua bas, medel och djupvatten. Roligt!
Jackrabbit 17-21.30.

Lördag:
Cubus 10-16.30
Jackrabbit 17-20.
Sen vin hos Anneli;)


Idag har vi haft heldag i hackås,
hundarna fick träffas och jagas och lekas.

(Åh, ja, det är snö i Hackås)

Fick även träffa kusinens/grannarnas hundar Devil och Clintan,
men dom ville mest paras å hålla på
seå det blev lite jobbigt för Nikita men dom får
träffas fler gånger och lära känna varanda.
En gamal bild på Devil:




Mamma fyllde år i veckan,
det blev presentkort på Dalwinnie och en
presentkorg gjord av mig med blockljus,
mögelostar å kex, ljusdekoration.



Nu ska jag mysa med min älskling
i soffan med kuddar å filt.

Kommentarer
Postat av: Minna

Vilken rolig bild på stor och liten som springer! haha!

Det är tvåan vi har fått i Eriksberg =) Så jävla glad!

2009-10-11 @ 19:17:52
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0