Body.

Det blir ju att man handlar nåt litet
varje gång man jobbar på Cubus;)
Igår blev det mys-sockar att ha i vinter,
jätte mjuka inuti, köpte ett par svarta till Daniel
ochså, som vi bestämde att vi skulle ha på julafton;)


För längesen höll jag på fixa med min naglar varje
dag och bytte nagelack varannan dag.
Nu tycker jag det är roligt igen att pyssla, fixa dekorationer,
har knappt haft några nagellack men nu har jag köpt
upp ett litet parti från Cubus, fler blir det.

Daniels kamera är lite som den är,
färgerna blir inte så rättvisa då knallila och rosa
blev blåa och mörkrosa.

Idag är det simmning som gäller sen jobb
på Jackrabbit.
Fick ett gymschema i tisdags och det känns jätte
bra att jag slapp dom flest maskinerna i gymet,
det är inte min grej. Så det är gåband, orbitreak
och sen massa övningar med kropp och pilatesboll
så det känns jätte bra.
På jocks gick dom aldrig igenom nånting så det känns
genast mycke bättre här och bättre service.

Sjävklart ska jag träna upp hela kropp å själ men
fokus på rygg å mage pga mitt jobb. Så det vi kom fram till som jag ska
fokusera på och pendla mellan är core, vattenpass, gym,
och sen även bodybalance och simning.
Sen tänker jag gå afro-power-dance för det verkar så jävla kul.





Imorn ska jag äntligen på afterwork!
Blir inte så många såna när man jobbar på
restaurang. Men vi Cubustjejer drar på Brunkullan imoron.
Jag å Alicia ska vara lite först hos henne och göra oss i ordning
och kanske en cider slinker ner;)


Idag känns som en bra dag,
glad och mycket funderingar på framtiden,
Linköping är i våra tankar.

Ses.

Kommentarer
Postat av: johanna

Köpte också sånna fiiiiiina sockar på cubus, men vad besviken jag blev :( dom knölade sig bara och var hemska så jag har lämnat tillbaka dom och hoppas det dyker upp liknande någon annanstans. Jaja... Kram :)

2009-10-15 @ 15:15:56
Postat av: Anonym

Jaha mina är jätte bra, använde dom hela kvällen igår och idag;)

2009-10-15 @ 16:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0