Inköp och nöjen... inköp ÄR nöjen.

Igår jobb på Cubus+Jackrabbit kök.

Idag har jag jobbat, bubbla pengar, söndags OB.
Testade att jobba i mina nya stövlar med klack
som jag köpte i fredags,
och det kändes bra.


Jag och Anneli hade en rikitgt stadsrunda
i fredags. Shoppade min älskade pälsväst som
jag prövat några gånger på Vila, blev en rosa
mysbolero från HM. Tipsade Anneli om
skopunkten ochså för hon behövde skor.
Jag hittade såklart ett par knähöga bruna,
det enda som kom ur mig var: I´m in love
och kollade på Anneli, även hon tyckte jag såg längre
ut i dom så det blev dom plus dom ljus bruna jag hade idag,
har aldrig haft den färgen men har alltid tyckt det varit snyggt.


Anneli hade mer påsar än mig när vi kom hem å jag var sen till
Alicia så det var snabba ryck hem sen ner igen.
Linda å jag var hos Alicia för styling
och två cider, sen ner på Cubus för att mötas upp

Alicia jag å Linda
plus Dixie.               Alicia in high heels

På brunkullan där Kockarnas bruchetta med kräftstjätar
och gräslöksaioli till förrätt, vitt vin, blodigt lamm till varmrätt och kaffe drink till
efterrätt väntade mig.





Sedan några pinglor orkar vidare till
G3, har en känsla att vi 3 kommer
vara dom som alltid är ute en timme längre
än de andra;)



Nu mys, imorn simning på fm,
core på em.

See  you.

Kommentarer
Postat av: Anonym

FAN vilken snygg pälsväst, visst fanns den i brunaktig också på Vila??

2009-10-19 @ 09:17:38
Postat av: Z

Ja precis, har testat båda å ville ha med mig anneli som smakprov då jag ville ha båda, men det var bara den gråa kvar då så valet blev enkelt.

2009-10-19 @ 12:49:53
Postat av: Linda

Fasen vilka snygga brudar vi e på Cubus =) Tack för senast! Tog några av dina kort också! Vi ses på jobbet! Kram kram

2009-10-19 @ 20:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0