Lästips?

Clubkvällen gick riktigt bra igår, 40.000 plus i kassan.
Tjejerna hade lockat håret och satt på sig fest kläderna,
alla var så himla fina.
Jag å anneli mötes upp efter min träning, då
var köerna över hela butiken, men vi tog det lugnt,
kollade runt och provade en massa. När vi var klar
var köerna borta å ganska lugnt i butiken.
Jag köpte bl.a denna paljetklänning,
den fanns inte i butiken då men den kommer på måndag
Plus en huvtröja till, en vit lite längre även denna så
man bara behöver leggings under, en kofta, spetsklänning,
jeansleggings, trosor m.m.


Veckan går sagta.
Det blir alltså en 9timmar lång tågresa på fredags,
*håller tummarna för att det inte blir en massa förseningar*
minus 1timme å 20min som vi är i Sthlm å käkar.
Hur förbereder man sig?
Jag har köpt en tjejtidning, tar med mig vattan och en macka?
Köper kanske aftonbladet med klick på fredag eller nåt annat
skvallrigt å tjejigt.
Tänkte gå så långt att jag lånar nån bok(!), men den måste vara jätte
spännande/intresann/smart om jag ska orka läsa. Har någon ett tips
eller kan låna ut sin bok över helgen så vore det kul.


Kommer nog åka samma tåg ner som Minna å Magnus,
tänkte ta med ett sällskapsspel men det kanske är överkurs.
Imoron kommer nog dagen gå fort, jobba 13-17, skynda
mig hem för att hämta Nikita och sen middag hos Daniels mamma.
Har inte packat lr funderat på vad jag vill ha med mig, kanske borde det,
snart är väl fredagen här och klockan slår 11.10.


De var väl allt...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken snygg! Vad kostade den? :)(utan rabatt)

2009-10-28 @ 19:11:45
Postat av: Z

Den kostar endast 249:- utan rabatt. Gå in på cubus.se så ser man hur snygg den är på.

2009-10-28 @ 20:35:44
Postat av: Jossan

14 år till salu var läsvärd tyckte jag=)

Tack för inbjudan btw, hade dock ingen barnvakt.

2009-10-28 @ 23:03:33
URL: http://tensby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0