Det vankades för Maskerad.



Maskerad.
Jag va en sexy cop Carmen.
Vi hade en Stewie, en fjortis, en apa,
en magdansös, en Mia Wallace, djävul,
crazy mexican, Hulken, en vampyr,
Ronny å Ragge m.fl
Kul som fan var det, fick många goda skratt,
alla hade verkligen gått in för att det var maskerad
så det va riktigt roligt.
Jag blåste i min visselpipa när jag hörde saker som
inte var okej som kokain, antasta, rån m.m och som ni
ser arresterade jag några jävlar.
Började av nån anledning hos oss, några var hemma hos
Ronny å Maria medans dom var här;)



Klara:











Blev en sen å rolig kväll, securitas kom såklart.


Nu ska jag gå till anneli å
byta bilder å kanske få en nybakt bulle?

Soft vecka väntas, tid för vänner, mys, familj,
värme, fika, kärlek, umgås, sova.





Kommentarer
Postat av: L

Haha, vad roligt med stewie, vad snygg du var.

2009-10-05 @ 09:12:12
Postat av: johanna

Men åh va kul! Maskerader är väl bland det roligaste! Hulken var ballast, du var snyggast.

2009-10-05 @ 09:34:34
URL: http://mamijs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0