Me and You.

Soft helg ändå.
Ifredags gick jag lite på stan,
köpte mössa å vantar i grön/blått
som matchar min gröna scarf

och vit halsduk å vita vantar som matchar
min vita vinterstövlar.

Jag å älsklingen myste, tände ljus och åt
tacos, nåt glas vin för mig.


På lördagen jobbade jag, gick jätte bra,
mycke folk.

Har köpt ett par baggyjeans på Cubus som är
hur sköna å snygga som helst.
Ett erbjudande vi har nu är att alla jenas
oavsett pris plus vilken top/linne du vill för 399.
Mina jeans kostade 500 och fest toppen 200,
men det blev alltså bara 399!


I lördags spelade vi spel hos anneli, drack
vin, sen åkte jag å Renee på G3, det va roligt.

Igår var bara en flams/slö dag
som innehöll mat från Max.


Mitt rosa koppel har gått sönder, flexi snurrar
inte tillbaka kopplet så jag har en lång tråd
bara. Vi skruvade upp det å det är en slitningsskada.
Men jag har bara haft det ett år...
Daniel sa det, men tänk att det används 5-6gånger per dag
i ett helt år.
Ja, men är det inte just de dom är till för?
Att användas 5-6gånger per dag i mer än ett år??
Det är väl det dom är till att hålla för??

Jaja, ska köpa ett nytt idag...


Core är även fullbokat denna måndag,
kanske bli gym idag då...


(Imorn tisdag är det vipkväll på Cubus.
40% på ALLA kläder plus att vi ska ta
ner alla fest kläder vi har på lagret.
Jag jobbar dag så även jag kommer nog gå på kvällen,
mellan 19.30-22 är det. Men måste ha biljett inbjudan
som gäller för dig och en vän. Har några hemma som jag
kan ge ut plus att vi ska lämna ut flyers på stan imorn,
plus att handlar du i butiken nu får du en inbjudan, ses där)



Längtar till Linköping på fredag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0