Projekt: rensa?

Igår kväll åkte jag å Anneli Aqua Bas
och gud va roligt det var, visst, det var jobbigt
ochså men roligt. Tiden bara rann iväg
och passet kändes inte alls som 55min.
Denna tränings form funkar verkligen för mig,
jobbigt, ingen ser om man gör fel, man blir glad
i vattnet, träningverk idag. Ye! Blir det imorn ien kl 12, längtar!

Daniel åkte med sin gode vän Ronny till Kälarne igår
och tror dom blir kvar tills imorn. Så jag går omkring här hemma med min
mys-sockar å gör inte så mycket, ledig, sugen på att hitta på nåt,
middag på pause2? Vin på Dalwinnie? Spel hos anneli med
godsaker och vin?
Ja, jag vet att det
är nära lön men jag vill hitta på nåt ikväll!

Ni som känner mig vet att jag har svårt att rensa ut och att jag
har sjukt mycke kläder. Kläder sen jag gick i 6:an, kläder
jag inte använt på flera år, kläder mamma har köpt som jag ALDRIG använt.
Har en garderob med hyllor, två dubbla med stång och en hylla längst upp
och ändå får kläder inte plats, det ligger i sovrummet och inne i garderobsrummet,
Daniel har fortfarande sina kläder i påsar för det finns ingen plats för han kläder,
kanske dags att göra plats?
Jag har mycke fint som jag inte använder ochså, men orka lägga
ut allt på tradera?
Vill rensa men kan liksom inte... håller fast för mycket.
En chockrosa stickad tröja som jag fått från Grete i 7:an som jag inte längre
avnänder, håller fast.
Önskar nån bara hjälpte mig men.. jag vet att om Renee
hjälpa mig rensa så skulle jag bara bli sur för hon skulle vilja rensa bort för mycket
och bara kolla på mig:
"NÄR kommer du använda denna Zandra?"

Och då skulle hon inte föstå att jag kanske vill ha den om jag är
hemma å är sjuk lr nåt.... Skulle Minna hjälpa mig skulle
jag få spara för mycket, haha.

Ja men jag tänkte kanske försöka fixa lite nu när jag
är ledig och hemma själv. Får se... stort projekt.

Samma sak med datorn. Det är så otroligt mycke
sparat på den så BÅDA diskarna är fulla. Så datorn orkar
max vara på 30min med internet för den orkar inte jobba pga
alla filar, pappa har kollat å fixat men det enda han sa var:
Rensa!
Har funderat på en extern hårddisk för 599,
men igår blev jag så irri på att behöva lägga ut den summan
för att jag måste hålla fast vid en massa skit.
Utspridda avsnitt av grey´s och desperate,
massa musik från Skåne (när va vi där, 4år sedan?) som jag inte lyssnat på:
absolut dance och muskic 45 m.m.
Album från artister jag inte lyssnar på längre,
säsonger jag inte vill bränna ut.
Tog bort hela 27GB! Bra gjort av mig.



Nu--> paj, gossipgirl, gym, promenad med nikta och Lady Gaga i öronen,
sen kanske rensa då... Ikväll då?

Kommentarer
Postat av: Renée

BRA att du rensade datorn! Riktigt, riktigt bra. =)



När du rensar kläder, så glöm inte mig =D



Ikväll ska jag kolla på film och bara vara. Och träna lite.

Du kanske ska komma ut till Hackås? Vi tar en varsinn filt och myser ner oss i soffan och dricker gott. Och äter ost&kex?

Åh!

2009-10-21 @ 15:57:46
URL: http://r85.blogg.se/
Postat av: Z

Det kan vi väl göra hos mig?

2009-10-21 @ 16:01:10
Postat av: Renée

Vad kul att du verkar så glad över idén..



Måste hem iom att Linda och Malin åker med mig..

2009-10-21 @ 16:03:45
URL: http://r85.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo, iden va jätte bra, tänkte mest att vi kunde vara här så slipper du slösa bensin, komma hit efter jobbet å sova här å sen till jobbet, slippa hackås imellan men förstår att du ska skjutsa hem dom.

2009-10-21 @ 16:15:27
Postat av: Asa

Hej vannen.

Gud vad du stokar och har dig! Vilka fina bilder pa bloggen. Askul med maskerad! Fan vad du va sexig da!!! Jag ska pa halloween kalas pa lordag, har du nagra forslag pa vad man kan hitta pa? Jag suger ju verkligen pa att kla ut mig! Har i dublin regnar det och blaser, inte alls kul. Kallt och ruggit! Snart kommer jag hem och jag langtar och langtr! Da ska vi mysa du och jag! MYSA! Saknar dig och gillar verkligen att lasa din blogg och se vad du har for dig. Puss puss!

2009-10-21 @ 20:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0