Roligare än ni tror med brädspel.

Fan vad jag garva på spelkvällen igår.
Det är extra roligt när Anneli gör lr säger fel
för hon gör så sällan det.
Körde med "Med andra ord andra upplagan",
svårare med nya ord och roligare.
Först vann jag å Daniel, sen jag å Renee;)

Anneli: Giraffen har..
Renée: LÅNG HALS! HALS!
Anneli: Alltså på ryggen...
Alla tänker: va? vad har giraffen på ryggen?
Ska Anneli lära oss nånting nytt nu?
Tiden går ut  å hon kommer på sig själv att
hon sa fel, skulle säga: har kamelen på ryggen..
Ordet vad puckel, fy fan vad vi garva!


Sen åkte Renee hem å Simon kom precis
så då körde vi Cluedo.
Jag gjorde det rätta antagandet men vågade inte
fastslå det, så Danniel tog samma antagade som mig
och gjorde det slutgiltigt och det va rätt så han vann.
Spännande som fan va det!


Idag: fixa naglar, jobba, simma.


Kommentarer
Postat av: Sara

Just ja, jag glömde att svara på ditt mess ser jag nu när jag läser din bloggkommentar! ja den ska funka utan problem, det är bara att komma o hämta den! Kan va massa saker på den, men ni får väl formatera om den.. Sen tror jag att Janne tjuvade tangentbordet, men det var kanske en världslig sak? :)

2009-10-14 @ 11:58:45
URL: http://mammasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0