Plus i kassan!

Det gick jätte bra igår å kul var det! Mer folk
än jag trodde kom å kassan å allt gick bra,
samma system som på Guldfynd, puh..
Men visst är det lite ovant i början att göra returer,
räkna om 2 för, byten, presentkort, felslag m.m
Hade en viss summa som mål igår och vi gjorde
140.000kr mer än vi skulle ha gjort! iafg kring 16
hade vi gjort 80.000 mer än räknat hörde jag;)
Inom handel kan man få bonus om teamet sålt bra en dag,
om man sålt bra får alla den dagen 5kr mer i timmen,
har man sålt extra bra får alla den dagen 15kr mer i
timmen, tackar!

Var på Gina idag, ganska besviken.
hade höga förväntningar och förhoppningar.
Okej, alla fjortisar stod framför allt snyggt
men hittade inget wow. Köpt två linnen å ett
skärp. Butiken känns... neh...

Den butik som jag vet kommer bli min favorit är
Vila! Trevlig personal, snygga kläder,
lite dyrt men det är för snygga kläder för att säga nej.
Har köpt lite där å tror inte jag kommer gå ut
därifrån nångång utan att köpa nåt;)
I veckan köpte jag denna underbaring:


Idag detta linne (har aldrig köpt nåt turkos/blått)
plus en bolero (erbjudande: valfri bolero med valfritt linne 199!:


Fikade med Minna idag på Pause.
Helt otroligt att det känns som förut
fast vi varit ifrån varandra sedan den 23 maj.
Visst vi har massat ganska mycket på slutet
och äntlgen togs steget till att ses efter 4 månader
av lite groll å osäkerhet på varandra.


Ikväll blir det Gina linne, "skinn"leggings
och stövlar.


Unnade mig en melonlikören Midori idag,
nu dricker jag en drink som en klapp på axeln
efter en hård vecka och en succé igår.


Middag väntar med mig å daniel, ronny å maria,
david å hannes---> Asia Wok.
Jag är sen såklart.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Kollade också på den klänningen! Den satt skit snyggt på dig! Tummen upp :) Trodde jag skulle få se dig arbetandes på Cubus idag, men icke. Ha en trevlig kväll! Kram

2009-09-25 @ 18:55:54
URL: http://tensby.blogg.se/
Postat av: Z

Lite svåart att tajma in det där, ibland är man på lagret som är jätte långt bort:/ jobbar man långpass har man en hel timme lunch å det är ingen bestämd tid utan den kan vara 12 eller halv två, man är lite överallt:)

2009-09-26 @ 07:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0