Första spelkvällen gjord.

I Fredags åkte jag å Daniel ner på stan för att se
Marielle rappa/uppträda, mötte Christian, deras mamma å P-Å
där. Såg även Victor uppträda, han vi var hos förr
föra helgen med My. Marielle var sjukt duktig och
även henns "körsångare" Abir:


Efter lite snack gick vi utom Marille vidare till
Oleary´s för Veronica å P-Å skulle käka,
vi andra skulle ta oss en glas. Sen blev det kaffedrink
på Captain Cook.
Vi tog bussen hem kring nio för sen blev
det spelkväll hos Ronny å Maria,
Cluedo,vin, TP Disney, ramlade från stolen å skadade
handleden, cider, rökning, skratt, Med andra ord.




På lördagen jobbade jag med min onda hand i köket,
Anneli ville ha med mig ut, så blev ochså fallet.
Slutade tio, hann hem, byta om, lägga på lite mer smink
och packa ner en aquatini, cigg och leg, sprang till
bussen som går ca 22.20 från timmer vägen,
mötte Anneli å hennes kompis Emma där.

Olearys hade premiär för nattklubben,
inget speciellt, har aldrig gillat olearys så,
men det va gratis och på övervåningen måste jag säga
att det va nice, blinkade neonfönster å bra musik,
men det blev G3 och hur bra som helst.

Min fabulousejacka å sjal kom
lagom till helgen ochså:


Vill även ha denna underbaring men den
kostar 1300kr plus att den är slut just nu:

Fick lite extra pengar denna månsad som jag egentligen skulle
ha förra månaden, men ja.. ska inskaffa en baddräkt
och härliga höst/vintar accossearer till min jacka, som halsduk
och vantar, kanske mössa, tror jag ska gå på vitt i år... eller svart,
kanske båda. Vill ha ett par nya stövlar ochså. Och en midje-kortsset
från korsetten.se. Får se...

Ses.

Kommentarer
Postat av: Grete

Har inga pengar på telen :( Kan vi inte ses nåt imorn onsdag?

2009-09-08 @ 20:12:46
URL: http://gritted.blogspot.com
Postat av: Z

Jag jobbar 15-22 då så tyvärr vännen.

2009-09-08 @ 21:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0