Orka...

Det där med att köpa parfym var svårare
än jag trodde. Escadas vår/sommar parfym
kommer alltid lagomt till min fördelsedag i
april å nåt år har jag önskat mig Escadas
höst å vinter i julklapp. Förutom dom har jag aldrig
haft nån speciell, endel säger att dom har använt
sin parym om på nytt i flera år.
Dumt av mig å börja använda säsongs parfymer
som inte gå å få tag i jämt, lr går det på nätet?
Har en sort av Naiomi Chambell som jag önskade mig men
jag vet inte rikigt vad jag tycker om den längre.
Hade iaf 20%rabatt på valfri doft på Åhlens och
min Escada har ju tagit slut.
Jag sprayade å sprayade, tillslut fanns det ingen
plats kvar å ingen luktade speciellt gott.
Orkade inte längre så jag köpte en gamal goding,
Vanilla parfymen.
När jag kom till pause för att träffa Renee så
kände jag på handleden där jag sprutat av den
som blev en liten favorit och den luktade jätte gott
DÅ, men inte när jag stod där, inte andra gången jag luktade på
den iaf. Men  orkade inte gå tillbaka å byta så det blev Vanilla ändå,
tips på doft ändå?
(Ingen kändis parfym som britney, avril lr paris fucking hilton)


Greys ikväll, somna innan så jag missade 10 första,
avsnittet var sådär, mycke tårar. Visste innan vem som skulle dö
för jag råkade läsa det före sommaren ville egentligen att den andra skulle dö.
Tänkte kolla på det med anneli å moa men kände redan igår
att jag bara ville vara hemma å mysa i soffan själv,
daniel är hos grabbarna.

Somnade även på dubbelavsnitten av Desperate igår,
är trött...


Nu är vi klara med True Boold, finns inga
fler att ladda hem. Tips på serier igen?



Blev inga kort i detta inlägg, tycker inlägg utan kort är
tråkiga, men men... orka.


Eller jo, kom å tänka på festen i förra lägenheten,
då vi minns Halloween som aldra bäst



Zzzz.zz.z.z.z.

Kommentarer
Postat av: Madde

Fina halloween bilder =)

2009-10-01 @ 09:40:48
URL: http://neens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0