Nya inköp, nytt tänk.

Första mötet med tjejerna, chefen och
regionschefen ikväll.
Kändes jätte bra, fina tjejer med
glatt humör och energi till tusen.
Ska jobba med Irma igen från Arctura
och en tjej kände tydligen brorsan och Jennie.
Alla var i princip brunetter så jag blev
lite mer övertygad om att behålla mitt blonda
överhår ett tag till.
Kan dock glömma inköp av ellos, hm eller
annat just nu. På Cubus använder vi
oss (nästan) bara av Cubus så det blir till
att shoppa upp garderoben i veckan av just Cubus;)
Lite surt då jag hittat massa snygga bortglömda kläder
här hemma, och köpt en klänning å tröja idag
på HM som var tänkt till öppningen, bara att tänka om.
Vi kommar ha lite accossoarer plus
dam, barn, underkläder, inte herr lr kosmetik.


Köpte iaf 3par stövlar idag,
märkte att Östersund hade mycket, eller
rättare sagt Skopunkten hade mycket
så jag tror inte jag behöver beställa så mycket,
har dock hittat några favoriter på nätet som det
kommer bli ändå.
Köpte alltså 3 (betalade för 2) 3par för 800kr alltså. *tack tack*

Vita fodrade sköna skor att ha i vinter,
har aldrig haft vita stövlar vilket kanske inte är
så smart men jag föll för dom, sjukt sköna å mjuka.



Svarta med guld detaljer,
lite klack så jag kommer upp lite men fortfarande
sköna att jobba i en hel dag.


Vanliga svarta med spännen, ingen klack
men ger ändå ett klackljud. Jätte sköna.


Men vill även ha ett par nya ballerina
och ett par vanliga skor, plus ett par bruna
stövlar. Mina favorit pumps
får följa med ett tag till även om klacken är
lite ojämnt sliten eftersom jag går fel/snett.

Imorn är första dagen, pirrig,
börjar kl 08 till 20, är van att börja 15,
på lördag ev. 07(!) till 19. Mjukisbyxor och sköna skor imorn.
Ändring, premiären av oss den 24:e,
inte 25:e.


Nu--> sluta oroa mig, gå ut med Nikta,
invänta Daniel från träningen och somna till datorn.

Serien True Blood var inte lika bra som jag trodde att den skulle vara
ändå kan jag inte slutat titta på den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0