4000kr rikare;)

Ja nu har allt blivit sålt,
orbireken begärde jag ju 400 för
men jag hade ingen växel så han gav mig 500 för den.
3000kr för soffan och 300 för borde, nästan 4000 kr rikare;)
Men det går ju direkt ner i ny-soff-kassan.
Ska även lägga ut Daniel tvbänk. Renee skulle först
dom svarta bänkarna men inte nu, så jag ska lägga ut dom ochså.


Åkte in tidigare på jobbat idag,
köpte gott bröd och röror, åt
frukost med Maria på jobbet innan vi öppnade.
Jag å Maria.. ja... vi har blivit så roliga vänner
på sluet och kommer sakna henne som attan. När man går
om varandra på jobbet och inte ses på ett tag har jag fått sms från Maria,
"det var ett tag sen vi jobba tillsammans nu, saknar ju dig.
Ett sånt sms förgller min dag.


Fick fin, fin present av min chef/Cubus idag, presentkort
på Smaksak, det kommer bli fler skyltar
(love, kärlek, sov gott, smultronställe)
Allt (nästan) kommer gå i svart i vitt sen, kommer bli så sån stil;)



Nu måste jag klä på mig festblåsan,
nu ska vi till *************.

Pussar till er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0