Jadda, jadda, jadda....


Idag har varit en slödag,
då vi egentligen skulle göra nytta.

Ikväll åkte vi på Easten Palace då jag fått presentkort
där av min snälla mamma på alla hjärtans dag.
Jag åt mongolisk buffé då jag alltid äter den
eftersom jag inte tycker om annan kinamat.
Daniel tog oxfile på järnplatta.
Till det blev det vin för min del, öl till Daniel, sake (risvin) för oss båda,
och päroncongac för min del och grönstedts congac till Daniel.

Beställde knallgröna linser, ser ni nån skillnad, ne.. jag tänkte väl de.
Köpa någon?


Det är sent men ska försöka få bort lite
kartongen och kanske ta tag i badrummet.
På lördag kommer det ju gäster liksom...
Men allt går så mycke lättare med ett gls vin så jag kan
lätt städa nu.

Idag firar Anneli å Simon 5år,
grattis. Myssigt dom kommer ha ikväll!


Ses... på lördag?


Yey!

Kommentarer
Postat av: Minna

Ja, städning och allt sånt går mycket lättare med ett glas vin :)

2010-04-02 @ 23:22:40
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Grete

Hoppas ni får en trevlig kväll ikväll själv ska jag vara hemma i Skucku och bygga på magen med lite extra gåskgodis :) MVH / Grete

2010-04-03 @ 13:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0