Jag och färgen gul...

...har aldrig gått ihop.
Jag fick höra av min mamma i låg ålder att jag
inte passade i gult och orange. Jag blev blek.
Sen har jag trott det hela tiden
plus att jag lärt mig att gult är fult.
Jag och Minna hade en period då vi inte åt gula godisar eller
drack nånting som var gult, vi sa ofta ochså
"gult är fult".
Efter nåt år började Minna ha vissa kläder i gult men jag
fortsatte på "min mamma har sagt att jag inte passar i gult"
Tycker också egentligen att det är en ganska ful färg MEN nu har jag
faktiskt köpt ett linne som innehåller gult plus ett baslinne
i gult som jag verkligen gillar från cubus plus att jag länge kollat in en
bolero i gult och flera andra plagg på jobbet...
Och en fin sommar färg är det..


Valborg. God middag med kött och egen svampsås och
pommes och älskade soltorkade tomater. Sen till en minibrasa
(brasan var i en halv bur ute i vattnet)
och sen till Lascala, drack en päronsplit shot och en turkiskpeppar shot
plus två glas vitt, helt otroligt, 25 för likörshot och 29 för vin/öl/cider;)



(Lite roligt att man ser på Daniels kort att nästa buss går till Ryd om 6min,
sen räknar den ner)



Här har allting blommat ut, så jag har nyst konstant i
två dagar nu. Pollen är här.



Alla Cubus tjejer från hela Sverige åker till Oslo imorn.
Jag har vetat länge att det inte inkluderar mig, jag blir i Norrköping
med extrajobbarna... fan vilket ansvar känner jag.
2500 pers har Cubus i Oslo bjudit in, flyg, boende på hotell,
en dag som är hemlig fortfarande och en kväll med middag
med fri dryck och påfyllning, plus sen 4 drinkar i
baren efter middagen...
Helt gratis.

Ska försöka hålla ställningarna.
Sussa och Mia har lovat en afterwork nån helg
med alla efter att dom och alla kommit hem;) Låter bra.

Nu måste jag sova...

Kommentarer
Postat av: Renée

Jag saknar dig!!!

2010-05-04 @ 12:46:08
URL: http://r85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0