Vilken helg, vilken födelsedag;)

Grattis till mig som fyllde 25 igår.

Full rulle hela dagen.

I lördags hade vi överraknings fest för min bror
som fyller 30år idag och för Magnus som fyller 30år.
Dom trodde att dom skulle på Dalwinnie och käka en god
middag med tjejerna. Jag skickade sms till han å skrev att han
skulle ha det så trevligt på Dalwinnie. Innan middagen skulle dom bara
svänga förbi bowlinghallen för att Ninas pappa ville säga grattis till brorsan
och Magnus.
Och där satt vi, 39pers, och brorsan blev så paff,
haha... vi sjöng, sen käka vi tacos.
Hade så himla roligt.
Spelade bowling och drack spring;)
I mitt lag var det ena delen från Bröderna Hårdrock, Mats och hans tjej.
Daniel var i lag ett, jag i lag sju, vet inte vilket lag som vann.
Men vad spelar det för roll egentligen?
(Och ja, jag hade pälsen, var rädd för att frysa på kvällen)









Jag å Daniel åkte hem halv två, bror festade till halv fyra.

Igår åkte vi i lite lagom tid hem tror bror, kring halv två,
och vi båda firades av mamma, pappa, farmor och
farfar, Annas bror Henke kom dit och sen rullade
säkert halva gänget in från igår haha, dom ville nog
ha mammas smörgåstårtor till frukost.


Bror fick en vinkyl, den har två olika lägen i
övre delen är det varmare för rött vin och
kallare i nerdre delen för vitt vin.
Han fick även i whiskey kryssning från oss alla
som Jennie fixat och "Den Ofrivillige Spelaren" av oss.
Jag fick som jag önskat mig, presentkort,
2000kr på Ikea, 2 presentkort på Åhlens, Jysk,
body lotion escada, pärncongac som jag ska öppna
nere i Linköping på fredag;) Tusenlappar av pappa,
den så fint hemma gjorda lampan av Anneli;)
Tack alla!!

Uppskattade den så mycket då jag vet att Anneli har så mycket
att stå i jämt. Tack så mycket.

Sen bestod dagen av Grey´s, GI burgare på Max,
Mario wii hos anneli till halv tolv.

(Såg tussilago i stan när jag å Diana var ute å gick
plus att Anna hade plockat det till bror igår)


Idag flyttar vi ut...

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vilken trevlig helg! Lycka till på flytten! Kram.

2010-04-12 @ 14:57:04
URL: http://tensby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0